Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kolmen lapsen äidit, kuvailkaa ulkonäköänne!

Vierailija
16.01.2010 |

Pituus, paino, hiukset, muut mitat, meikkaatko ja kuinka, millaisia vaatteita käytät ymsymsyms!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm, 60 kiloa, kerroksittainleikatut puolipitkät hiukset, vaaleita raitoja kauttaaltaan, kuppikoko B70, hieman pömppövatsa, paljon raskausarpia, vaatteet aika paljon Espritiä kun satun tykkäämään niistä. Meikkaan työpäivinä ja kun menen kaupungille. Ihan normaalin näköinen olen.

Vierailija
2/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan mainitsee montako on.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hoidetut hiukset,raitoja(pesen päivittäin)

Ylipainoa noin 5-8kiloa

Vaatteet puhtaat ja siistit(myös kotona)

Yleisilme siisti,tykkään meikata kun käyn tapahtumissa.

(perhekerho jne...)

Vierailija
4/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm/ 53-55kg/ 70B/ kenkä 37

-ei raskausarpia, vatsa ok, harrastan vain arkiliikuntaa, mutta ihan hyvässä kunnossa olen

-nuorekas tyyli, vaatteet aina kivat, sopii yhteen, ulkoiluvaatteet vain puistossa tai muutoin ulkoillessa, kaupassa käydessäkin siistimmät

-hiukset puolipitkät, ruskeat

-meikkaan kevyesti aina kun lähden johonkin postilaatikkoa pidemmälle

Vierailija
5/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/70, pitkät hiukset + otsatukka, arkimeikin teen lähes joka päivä. Kotona pidän olohousuja ja trikoopaitoja, muualla suorat farkut tai hame + paita. Aika väsyneen näköinen taidan olla kuitenkin, vaikka useasti nuoremmaksikin luullaan.

Vierailija
6/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm, 65 kg, puolipitkät kerroksittain leikatut luonnostaan tummanruskeat hiukset. Vaatekoko 40 - 42, leveä lantio ja iso takamus (lantion ympärys 104 cm), isot rinnat (75F), litteä maha, vyötärö 71 cm. Meikkaan päivittäin töihin. Käytän vaihtelevasti farkkuja, suoria housuja, pitkiä ja lyhyitä hameita, mekkoja. Paidat on aina avarakaula-aukkoisia tai sitten bändipaitoja. Kengissä on korkeat korot.

Vierailija
7/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/52, olkapäille ulottuvat vaaleat hiukset, ei oikestaan jälkiä raskauksista, B75(imetän), tykkään shoppailusta ja pukeutuminen on minulle tärkeää joten en yleensä kulje ryysyissä. Kotona sen sijaan käytän rennompia vaatteita.

Vierailija
8/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm, 66 kg, sporttinen kroppa (treenaan 4-6 kertaa viikossa) johon olen muuten tyytyväinen mutta kun lantio on luonnostaan leveä niin peppu näyttää melkoisen isolta kun siellä on paitsi jonkun verran ehtaa ihraa, myös kunnon lihakset :)

Olen työelämässä ja muotialalla, joten vaatteet ovat trendikkäät ja nuorekkaat. Farkkufriikki olen, vaatekaapissa on ehkä 15 paria farkkuja.. :O

Meikkaan paitsi töihin, yleensä myös vapaalla. Hiukset ovat lyhyet, käyn n. 6 viikon välein kampaajalla hakemassa päivitystä leikkaukseen ja väriin.

Vierailija
9/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v 174cm 57kg puolipitkät punamustat kerroksittain leikatut hiukset,

tatuointeja pari alaselässä ja nilkassa, napa- ja nenäkoru, vaatteet värikkäitä h&m:sta suurin osa.. kuppikoko 75C saavutettu imetysten jälkeen otetuilla silkkareilla :D Muuten oon hyvin tyytyväinen kroppaani mut raskausarvet ei niin kivoja.

Vierailija
10/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lihaksikas, koska urheilen todella paljon (n. 15 tuntia viikossa sisältäen juoksua, spinningiä, punttista).

Puolipitkä tumma tukka.

Ei raskausarpia.

Ikäryppyjä tullut hiukan silmien alle, mutta kaipa niitä nyt saa jo olla tässä iässä.

Ihan tyytyväinen ulkonäkööni. Ei valittamista. Kun tulin töihin takaisin äitiyslomien jälkeen, moni sanoi ulkonäköni parantuneen lasten jälkeen. Ehkä se on se onnellisuus ja tasapainoisuus, mikä hohtaa ulospäin.

Moni puolituttu on arvellut minua 10 vuotta nuoremmaksi ja on ollut hämmästynyt kun on kuullut ikäni. Minulla on hyvät geenit äitini puolesta ja sukuni naiset on aina säilyneet nuoren näköisinä myös vanhhempian.

Vierailija
11/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodokas, 70-75 D,hoikka,

hiukset paksut ,"muotoon" leikattu polkkatukka,

rillit,naama erikoisen tavallinen, en meikkaa,

vaatteet ei ole Anttila,HM,Citynmarket- tyyliä

Vierailija
12/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää itsellä 36v., paino 58kg ja pituus 176cm, silmälasit, punertavat lyhyehköt hiukset. Meikkaan kevyesti töihin ja vapaa-aikaan. Pidän Kalevala-koruista, farkuista, pitkistä saapikkaista, vartaloa myötäilevistä paidoista, esim. Esprit yksi lempimerkki. Kuppikoko pieni 75B, ei raskausarpia.

Vierailija
13/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyt meikki päivittäin, kerroksittain leikatut lyhyet hiukset, kymmenisen kiloa ylipainoa, muuten ihan ok ulkonäöltäni.

Vierailija
14/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm, 59 kg. Meikkaan melkein joka päivä, pohjameikki, poskipuna, ripsari, rajaukset, huulikiilto. Kotioloissa käytän lähinnä huppari-farkut linjaa, tykkään merkkivaatteista.

Vierailija
15/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170 cm, paino 103 kg. Näytän tuiki tavalliselta perheenäidiltä.

Vierailija
16/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta on 172 cm ja painoa 67 kg (harrastan aika paljon liikuntaa ja kroppa on ihan ok), ruskeat polkkamittaiset hiukset + etuhiukset, meikkaan joka päivä kevyesti (meikkivoide, valokynä, puuteri, huulipuna, poskipuna, kulmakynä + ripsiväri) ja sitten jos menen jonnekin pippaloihin tms. meikkaan enemmän. Minulla on paljon monenlaisia vaatteita. Väitän, että lapsien saaminen (niitä on siis kolme) ei ole vaikuttanut siihen miltä näytän juuri millään tavalla eli näyttäisin varmaan ihan samalta, vaikka minulla ei olisi yhtään lasta.

Vierailija
17/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v 163cm/ 60kg kuppikoko 75 C-D vaatekoko 38

pömppövatsa vielä viimeisimmän raskauden jälkeen, raskauskiloja vielä siis jaljellä nuorin lapsi 4kk,

hiukset pitkät tummanruskeat, pari harmaata hiusta, en meikkaa

HM paidassa ja farkuissa viihdyn

Vierailija
18/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset tekee paljon lapsia. Suurimmalla osalla tässä ketjussa pituutta 170 cm tai päälle. Juu, itselläni on 4 lasta ja olen vain 162 cm. Että poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
19/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155cm ja 48kg (painoin 45kg ennen kuudetta raskautta)minulla tumman vaaleat(ei värjätyt) pitkät hiukset.

Tällähetkellä eripari b kupin rinnat, jotka taas imetyksen jälkeen muuttuvat a kupeiksi. Ennen ekaa synnytystä oli uhkeat c-kupit,nyyh.

Vierailija
20/22 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohdin kertoa että meikkaan päivittäin ja kotona käytän verkkareita/fleecepuseroa ja pihalla 30 vuotta vanhaa Reiman haalaria.

Kun poistun kotoa(n.2 kertaa/kk) pukeudun farkut/pusero tyyliin.

Vaatteet kokoa 34-36.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi