Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomsin että mulla ja martiinalla on samanlainen luonne kun ohjelmaa

Vierailija
16.01.2010 |

katselin.yhtä tuliluontosia ollaan kumpikin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta se vaikutti aika paljolti vaan yksinkertaisuudelta...

Vierailija
2/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tuliluontosuutta. ja kun suuttuu/raivostuu jostain niin ei osaa lopettaa,on tosi kiukkunen :D musta sanotaan usein että kipakka,tuittupää:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin ennemminkin huonokäytöksinen ja epätasapainoinen.

Vierailija
4/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa huvikses...

Useat jotka sitä sairastavat, eivät sitä itse tajua, eivätkä toisaalta halua edes myöntää.

Vierailija
5/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte huvittavia!! taas kotipsykologit siellä vauhdissa,google toimii lääkäri kirjana..tsiisus..ap

Vierailija
6/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi puolesta, jos sinulla sellainen on.

Vierailija
7/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä tapaus.

Vierailija
8/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun kanssasi tekemisissä.

Kyllä mäkin olin aiemmin tyhjäpäinen riehuja. Kun oli vaan "sellainen luonne". Sitten kun ymmärsin, että minullakin on vastuuni ympäristön hyvinvoinnista ja omasta käytöksestä, ja ennen kaikkea lasteni mahdollisuudesta tasapainoiseen ja hyvään ja rauhalliseen perhe-elämään, aloin tietoisesti muuttamaan käytöstäni.

VOin kertoa että kannatti.

Vierailija
9/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkäpä äitiys kasvattaa. Kamala ämmä, veemäinen itsekäs tuittupää..

Vierailija
10/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka joku tajuaisi ottaa yhteyttä lääkäriin tai johonkin muuhun auttajaan luettuaan googlesta "vinkkejä".

Mutta niin kuin aiemmin sanoin, eihän niitä persoonallisuushäiriöitä sairastavat usein itse pysty huomaamaan tai myöntämään :( Pystyvät löytämään syyn usein toisista, mikä oikeuttaa omaan ilkeään käyttäytymiseen.

Toki googlettamalla voi keksiä itselleen ihan turhiakin tauteja ja sieltä löytyy myös väärää tietoa takuuvarmasti. Mutta terveellä järjellä varustettu ihminen nämäkin vaarat ehkä tajuaa.

On vaan hyvä joutua miettimään omaa persoonallisuuttaan ja käyttäytymistä. Yleensä ei ole hyväksi muille eikä varsinkaan itselleen tuumata vain: "Mun luonne nyt vaan on tällainen vittumainen tai impulsiivinen." Joskus siihen voi kuule vaikuttaa itse ja pitääkin vaikuttaa! (Vaikka ei diagnosoitasikaan mitään vakavampaa persoonallisuushäiriötä.)

Toki ihimisillä on erilaisia luonteita/persoonallisuuksia, niin pitääkin olla. Mutta...tuo Martinan käyttäytyminen viittaa jo mielestäni johonkin persoonallisuushäiriöön.

Sorry vaan :(

Vierailija
11/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän kanssa.

Sitten löysin uuden miehen, johon rakastuin oikeasti, eikä ole tarvinnut enää kiukutella.

Vierailija
12/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tuliluontosuutta. ja kun suuttuu/raivostuu jostain niin ei osaa lopettaa,on tosi kiukkunen :D musta sanotaan usein että kipakka,tuittupää:D

Vierailija
13/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän kanssa. Sitten löysin uuden miehen, johon rakastuin oikeasti, eikä ole tarvinnut enää kiukutella.

myöhemmin tajusin että se kiukuttelu tuli omasta pahasta olosta.

Vierailija
14/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä niin väliä ole, johtuuko käytös persoonallisuushäiriöstä, koska niistä on vaikea parantua muuten kuin ehkä ajan mittaan.

Vierailija
15/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulenpa että kyse on yksinkertaisuudesta ja lyhyt jännitteisyydestä:)

Vierailija
16/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliluontoinen tarkoittaa usein ilkeää ja hieman narsistista ihmistä joka haluaa että asia menevät niin kuin hän haluaa. Toki kaikki sitä toivovat mutta reagointitapa on ihan eri. Tarvitaan jonkinlaista mielenhallintaa että osaa valita sanansa ja äänensävynsä tilanteen vaatimalla aikuisella tavalla. Kyllä minäkin joskus tuittuilen, mutta vain miehelle jolle saatan tiuskaista, mutta en koskaan toisten kuullen. Minusta se on huonoa käytöstä nolata mieskin siinä kun en itse osaa hallita itseäni. Lisäksi se saa sivustakatsojatkin tosi vaivaantuneiksi.

Vierailija
17/17 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin suositella "tuittupäille" NLP kurssin käymistä

http://www.suomennlp-yhdistys.fi/index.php?option=com_content&task=view…

Kävin erään opetukseen liittyvän koulutuksen ja sen osana oli perus- ja jatkokurssi.

Kenenkään mielenterveyteen en ota kantaa.

Martinan käyttäytymistä ihmettelen sekä pariskunnan kyvyttömyyttä hoitaa yksinkertaisia työasioita. Voisivat aloittaa harjoitteella - aikataulun laadinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi