Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten yrität perustella itsellesi, että SINUN ei tarvitse auttaa Haitilaisia?

Vierailija
16.01.2010 |

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voodoota harjoitetaan Haitissa niin laajassa mittakaavassa, että itse vetivät kirouksen päälleen.

Vierailija
2/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei voi auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutan lapsistani sellaisia, että menevät töihin johonkin "auttavaan" ammattiin esim lekuriksi tai opettajaksi.

Vierailija
4/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään haitilaista ja en ole saanut 3 kk rahaa odottaessani työkkärin rahaa.

Vierailija
5/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti kuvittele, että voin näillä verukkeilla vetäytyä muiden auttamisesta.

Joka kuukausi lahjoitan suoraveloituksena kirkon ulkomaanavulle 5 euroa, samoin Punaiselle ristille menee 5 euroa. 10 euroa on minulle välillä paljon, mutta tiedän, että katastrofin kohdanneelle se on vielä enemmän.

Vierailija
6/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä satanen, sillä pitää pärjätä loppukuu. Ihan tarpeeksi hyvä syy!

Vierailija
7/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä pitäs elättää 4 henkeä pari viikkoa. Joten riittänee perusteluksi.

Vierailija
8/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mihin lahjoittaa.

Esim kirkon ulkomaanapu menee lyhentämättömänä Haitilaisten auttamiseen. Älkää olko noin kyynisiä tai ainakaan esittäkö näitä syitä perusteluiksi. Mihin tahansa ei kannata lahjoittaa, mutta on olemassa luotettavia organisaatioita.

Ajatelkaa jos kyseessä olisi teidän lapsenne. Nukkumassa ruumispinojen vierellä nälkäisenä ja nestehukkaan kuolemaisillaan. Ajattelisitteko, että ihan käypiä selityksiä ovat nämä. Jokainen euro auttaa! Ei tarvitse lahjoittaa omaisuutta, 5 euroa on jo paljon.

Vierailija
9/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä keskitän energiani lähipiiriin ja omistani huolehtimiseen. Siinä on ihan tarpeeksi.

Vierailija
10/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappaani ja naapurin leikkauksesta toipuvaa ja kaveria joka sai kaksoset yh:na..

Vierailija
11/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, pakko myontää. Mutta luonto karsii.

Vierailija
13/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo saatu kokoon valtavia summia,silti apu vaan ei mene kunnolla perille.Antakoot rikkaat mulla ei ole varaa.

Vierailija
14/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädänalaisia ihmisiä on miljoonia ja miljoonia. Mun rahoista ei riitä kaikille. Olisi kuitenkin hyvä itsekin syödä ja elää.

Kyllä mammat kovasti laittaa rahaa ulkomaille, mutta mites tämä oma kotimaa? Ehkä omatunto tulee puhtaammaksi, kun lähettää rahansa maailman toiselle puolelle.

Vierailija
15/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teleoperaattorit vetää välistä, samoin muut. Tsunamirahoistakaan ei mennyt kuin pieni osa sinne jonne se oli tarkoitettu.

Mielummin lahjoitan tavaraa ja vaatetta.

Vierailija
16/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädänalaisia ihmisiä on miljoonia ja miljoonia. Mun rahoista ei riitä kaikille. Olisi kuitenkin hyvä itsekin syödä ja elää.

Kyllä mammat kovasti laittaa rahaa ulkomaille, mutta mites tämä oma kotimaa? Ehkä omatunto tulee puhtaammaksi, kun lähettää rahansa maailman toiselle puolelle.

Minä, pienituloinen yh maksan veroja joka helv*** kuukausi ja niillä elätetään ties mitä kännisiä sossupummeja ja rakennetaan kaikkea turhaa! Siinä on ihan tarpeeksi "apua" tälle "kotimaalle"! Kuitenkin kuukausittain lahjoitan pienet summat järjestöille, jotka auttavat niitä oikeasti apua tarvitsevia muualla maailmassa.

Vierailija
17/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 e on meillä 3-4 päivän ruokarahat, enempään ei ole varaa, etenkään kun miehellä menee sama summa joka kk myös hyväntekeväisyyteen. Palkat meillä on reilusti alle suomalaisten keskipalkan kummallakin, joten meille tuo on oikeasti iso raha mikä vuosittain (2 x 360 e) menee.

Vierailija
18/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 e/kk Unicefille, 12 e/kk Greenpeacelle ja 10 e/kk Amnestylle.

Se on aika iso osa meidän rahoista (32 e/kk -> 384 e/vuosi). Ollaan jo nyt mietitty, että tuo Greenpeace saa varmaan lähteä. Pienituloisia ollaan ja mun tulot vain pienenee tässä kevään aikana.

Vierailija
19/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimaan lapstensuojelutyöhön 60 euroa joka vuosi.

Turha sieltä heitellä piikikkäitä kommentteja, ne kertovat vain omasta ilkeydestäsi.

Vierailija
20/42 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitilaisia