Onko nainen 170 cm/70 kg, koko 38-40, AV:n mittapuun mukaan läski?
Kommentit (25)
Mutta sitä en ymmärrä miten sulle menee 38:n vaatteet, kun minä 175/56 kg käytän 36 tai 38 -kokoisia vaatteita.
noin 10-15 kilon välillä pituudesta riippuen. Siis että samanpituiset ihmiset joista toinen on 10 kiloa toista painavampi voivat silti molemmat olla normaalipainoisia. Laskelkelkaapas painoindeksinne.
AV-normaalipaino taas on tietenkin oma tulkintansa :)
Oletko mitannut rasvaprosenttisi ? Siitähän se selviää onko läski.
Itse olen 168cm/70 kg, koko on 42. On tosin isot luut ja työni vuoksi lihaksia.
Yleensä kukaan ei usko, että painan näin paljon. Ne jotka tietävät painoni ovat sitä mieltä, että voisin yrittää laihduttaakin.
Olen ollut kroppaani aina tyytyväinen, mutta nyt viime kuukausina on tullut kriisiä... en näytäkään niin hyvältä kuin ennen. Onko se sitten iän mukanaan tuomaa lätsähtämistä?
ap, 35 v
olen 175cm ja kun painoin 84 housut olivat kokoa 44 ja ollessani 72kg housut olivat 42.
Ja painoindeksikin on normaalin rajoissa.
En siis ole ap. Olen 175 cm ja painan 68 kg ja vaatekokoni on 38. Onkohan pääni umpiluuta, koska lihaksia mulla on nipin napin. :-)
Mutta sitä en ymmärrä miten sulle menee 38:n vaatteet, kun minä 175/56 kg käytän 36 tai 38 -kokoisia vaatteita.
Et sinä läski ole mutta on sulla jotain mistä ottaa kiinni:)
Rinnoista pitääkin sitten olla väljempää. Ihmiset ovat eri muotoisia. Jos ap on hyvässä kunnossa, hän on malliltaan napakampi, kuin joku laihempi. Minä käytin sinun mitoissasi kyllä 34-kokoisia housuja, paidat oli 36-38.
Olen sopusuhtaisen mallinen, ehkä se vaikuttaa? Eli minulla on vyötärö, lantio jne.
ap
Itse olen 173 cm ja painan 63 kg ja vaatteeni ovat kokoa 36-38. Kyllä minä sanoisin, että 7 kg tähän varteeni lisää olisi liikaa.
Mä oonkin oikeasti läski, 166 cm ja 71 kg, mutta synnytyksestä on vasta reilu viikko :D
Jos paidat siis ylipäänsä mahtuvat minulle. Ne ovat usein niin littania, ettei niihin mahdu edes C-kupin rinnat, kuten minulla.
Farkuissa minulla taas on usein se ongelma, että ne ovat liian suoria. Vyötäröstä menisi 38, mutta lantiosta ei ja päin vastoin.
ap
Itse ole 169/70 ja käytän paidoissa kokoa 38-40 ja housuissa kokoa 40-42. Riippuu ihan rakenteesta, mikä koko menee päälle (ja vaatteidenmerkistä).
Rinnoista pitääkin sitten olla väljempää. Ihmiset ovat eri muotoisia. Jos ap on hyvässä kunnossa, hän on malliltaan napakampi, kuin joku laihempi. Minä käytin sinun mitoissasi kyllä 34-kokoisia housuja, paidat oli 36-38.
Mä käytän pääasiassa Espritin "nuorisomallistoa", jossa koot vähän pienempiä. Jos menen "naistenvaateliikkeeseen" niin varmasti 34 olisi minullekin hyvä, ainakin jos saa extrapitkillä lahkeilla ja hihoilla.
Terveisin pitkäraajainen sporttipimu, 175/56
Olen vain sentin ap:tä lyhyempi mutta minun pitäisi painaa alle 60 kg mahtuakseni kokoon 38. Olen ollut sen painoinen ja kokoinen, joten tiedän.
Painan nyt 66 kg ja kokoni on 40. Liikun vähintään tunnin päivässä ja osa siitä hikiliikuntaa, joten en ole hillittömän löysä.
70-kiloisena kokoni oli 42 ja 73-kiloisena olin juuri lihonut siitä ulos.