Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikkoinen vauva vain nukkuu. Normaalia?

Vierailija
15.01.2010 |

Vauvamme on pari päivää vaille 2 viikkoa ja nukkuu lähes koko ajan. Herää ainoastaan syömään ja nukahtaa sitten taas tissille. Keltainen hän ei ole, joten bilirubiineissa tuskin ongelmaa.

Esikoinen ei ollut ollenkaan tällainen nukkuja. Onko tämä edes normaalia? Vai pitääkö mun vain olla kiitollinen niin kauan, kun tällaista riittää...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jostain vauvanhoito-oppaasta lukeneeni, että vauva herää tähän maailmaan kunnolla vasta noin kolmen viikon ikäisenä :-)

Vierailija
2/7 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli tyttö vieläkin väsyneempi, olikohan 3 viikon iässä kun alkoi satunnaisesti herätä itse syömään (ettei tarvinnut herätellä) ja 4 viikon iässä heräsi sitten itse syömään (ja nukahti takas, ehkä kerran päivässä vähän seurusteli).

Vierailija
4/7 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kohdalla olin tosi huolissani, mutta toisella kertaa vain iloitsin hyvinvoivasta vauvasta :)

Vierailija
5/7 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä tuo tyttönen tuntuu vielä aivan omassa maailmassaan elävän. Onhan se melkoinen muutos syntyä kohdusta tänne kylmään ja keinovaloiseen maailmaan!

Kiitos vastauksista! AP

Vierailija
6/7 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan lapsi nukkunut "koskaan".

Sellaisia 10-15 minuutin tirsoja vetivät ja muuten valveilla.

Ihmettelin suuresti kommentteja, että vauvat vain nukkuu ja syö. Meillä ne vain valvoi ja söi.

Vierailija
7/7 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään ovat heränneet ja simahtaneet lähes heti uudestaan.

Eli uskoisin, että on ihan normaalia tuo nukkuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme