Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies, taaperon isä unohtaa puukot pöydälle, neuvokaa mitä voin tehdä asialle?

Vierailija
15.01.2010 |

Taapero on vuoden ikäinen. Isä on unohtanut jatkuvasti saksia ja veitsiä tiskipöydälle/pöydälle. Olen sanonut ja sanonut että ei saa jättää!

Mitä oikein voin asialle tehdä? Taapero on todellakin vaarassa, voi vetäistä veitsen pöydältä!

Mitä minun pitäisi tehdä?

Onko muiden miehet sellaisia, että unohtelee jatkuvasti veitsiä tai saksia taaperon ulottuville?

Mistä tämä unohtelu voi johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovipusseja yms.

Pyysin häntä kirjoittamaan A4- kokoisen lapun isoilla kirjaimilla "MUISTA MUOVIPUSSIT", sitten pyysin häntä teippaamaan lapun jääkaapin oveen. Lappu oli siinä kiinni pari kuukautta, vieraat vähän kyllä ihmetteli :), mutta isä oppi muistamaan ja lappu kävi tarpeettomaksi.

Vierailija
2/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa jostain sianverta (eikös sitä saa käytettäväksi verilettuihin) ja kasta siihen joku aamu kätesi ja heitä vähän paidalle. Sitten menet herättämään miehesi hysteerisenä "No nyt se Terttu iski saksilla kaulaan!!!!!". Kyl se siitä oppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan samaa edellisen kanssa. Jos isi säikähtäisi ja sitten muistaisi ettei tuollaisia asioita vaan voi unohtaa!

Vierailija
4/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hauskaa. En tahtoisi itse kokea. Kokeile muistilappuja näkyville paikoille. Ja puhu miehelle siitä, mitä voi sattua, jos hän unohtelee teräaseita.

Vierailija
5/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu muistilappu keittiön kaapin seinässä. Ei hän huomaa sitä lukea. Pitäisikö enemmän laittaa joka paikkaan muistilappuja? Sianverijuttu olisi järkyttävä.

Vierailija
6/6 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten laitat jonnekin yläkaappiin tai muualle "piiloon" ne miehen unohtamat kamat. Sanot vaan, että mukelo on varmaan kantanut ne johonkin.