Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-20kg kesäksi, onko mahdotonta?

Vierailija
15.01.2010 |

Onko kukaan saanut painoa tiputettua noin paljon 4 kuukaudessa? Olen nyt nutrilett kuurilla pari viikkoa ja sen jälkeen on tarkoitus syödä salaatteja (broileria tai tonnikalaa lisänä), sekä hedelmiä. Liikun noin tunnin päivässä ja kun lumet sulaa on tarkoitus pyöräillä töihin ja takaisin n. 22km päivässä. Lähtisikö tuo määrä tällä tavoin ja tarkoitus toki olisi pitää tuo paino siinä saavutetussa loppuelämä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesta en tiedä mutta älytöntä ainakin. Nimenomaan tuon kannalta että se paino sitten myös pysyisi poissa. Kovin vähillä kaloireilla ja isolla kulutuksella elimistö myös vetää säästöliekille ja tiputtaminen on vaikeampaa. Tsemppiä kuitenkin.

Vierailija
2/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä varmaan koskaan tule ymmärtämäänkään.

Mikä siinä on että parissa kuukaudessa tarttii saada itsensä siihen kuntoon jossa on ollut joskus 10 vuotta sitten?

Miksi sää NYT siihen havahduit ja pakko päästä TÄNÄ kesänä siihen painoon?

Jos olet ylipainonen, niin 10 kiloa riittää mainiosti, se näkyykin sinusta.

Ja tuntuu ihan hyvältä kun painoa on vähempi raahattavana.

Sitten otat sen toisen kympin pois ensi kesäksi!

Näytät entistä paremmalta silloin, et rääkkää itseäsi liikaa ja pystyt nauttimaan olostasi laihduttaessa.

Tietty JOS sulla paino nyt sattuu putoamaan helposti ja kärsimättä laihdutuksesta niin mikäs siinä?

Mutta en henkilökohtasesti tota itselleni tekisi. Ota iso tavote, pitkälle ajalle ja väliin mukavia palkintoja: uusia vaatteita, kokeile jotain uutta ravintolaa (vaikka kasvis) -muuta omaa ajatusmaailmaa ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloklubiin ja koita!

Vierailija
4/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollista laihtua kymmenen kiloa kesään mennessä. Kahdestakymmenestä en edes haaveile. Mutta mitä mieltä olette kymmenen kilon mahdollisuudesta?

Vierailija
5/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla putos viime keväänä 15kg suunnilleen 5kk:ssa. Tarkkailin vain syömisiä ja annoskokoja ja kävin lenkillä. En pitänyt mitään erityisruokavaliota yllä, koska se ei kestä loppuelämää :-) Eli kannattaa kiinnittää ennemmin huomiota siihen perusruokaan mitä syöt ja tosiaan annoskokoihin.

Vierailija
6/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissäkin varmaan on useampi Patrik Borgin teksti, joissa puolustetaan hidasta laihduttamista. Käväise, ap, lukemassa ne ja mieti sitten uudestaan.

Vierailija
7/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kuitenkin olis ihan kohtuullista kannustaa?

Kerrotko ap paljonko olet nutrilet:lla pudottanut nyt? Itseni pitäisi myös saada aloitettua painonpudotus, mutta jotenkin vaan tökkää heti alkuunsa. Nutriletit odottaa kaapissa, mutta ei tule tehtyä,vaikka olis nopeeta ja helppoa!

Vierailija
8/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä että aina kaikki hyökkää laihduttajan kimppuun"ei ole mahdollista", "liian kova tahti" yms...

ON MAHDOLLISTA! vuonna-04 laihdutin 1.1-15.6 39kiloa...eikä ole tullut takasin vaikka olen saanut 2 lastakin välissä.

Vierailija
9/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin punnittiin, että onko se järkevää, kun hitaammalla tahdilla tutkitusti saa pysyvämpiä tuloksia ilman kituuttamista.

Vierailija
10/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonvartijoissa puhutaan esim että hidas tahti on hyvä ja tällä hitaalla ja terveellä tahdilla puhutaan 0,5 kg - 1 kg viikkopudotuksesta.

Tsemppiä vaan. Mulla tavoitteena 12 kg heinäkuun alkuun mennessä. Painonvartijoiden pisteet käytössä ja 2 viikon jälkeen -2,2 kg.

Vierailija
11/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret elämäntaparemontit tuppaa epäonnistumaan viimeistään sitten kun kilot on saatu pois ja palataan arkeen.

Itse tavoittelen viiden kilon pudotusta kolmessa kuukaudessa. Hidas tahti mutta en jaksa mitään järjettömiä rääkkejä.

Vierailija
12/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkää en tuntenut lähes koskaan. Kun vaan syö fiksusti sitä mitä voi syödä niin kyllä putoo ja helposti :)

T:12

Vierailija
13/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos kilo kesäks lähtee

Vierailija
14/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä päivässä?

Itselläni on aikalailla sama tavoite, mutta olen ainakin vielä yrittänyt mennä itsekseni. En tiedä paljonko mistäkin ruuasta Painonvartijoissa saa pisteitä, mutta ostin sellaisen valmisruoka-pisteoppaan, ja olisi ihan kiva vähän suhteuttaa siihen... Omalla kohdalla pudotus 'vain' 1,5 kg 3 vkossa.

painonvartijoissa puhutaan esim että hidas tahti on hyvä ja tällä hitaalla ja terveellä tahdilla puhutaan 0,5 kg - 1 kg viikkopudotuksesta.

Tsemppiä vaan. Mulla tavoitteena 12 kg heinäkuun alkuun mennessä. Painonvartijoiden pisteet käytössä ja 2 viikon jälkeen -2,2 kg.

Vierailija
15/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole. Tavasta riippuen vaatii paljon itsekuria. Itse aikanaan olin kuukauden nutrilla ja laihduinkin ihan kivasti. Se painon ylläpito ei sitten vain onnistunutkaan ihan niin helposti, mulla oli paljon mielitekoja tuon kuurin aikana yms.

Välissä sain 2 lasta ja vuosi sitten aloitin karppaamisen. Sitä sen enempää kommentoimatta totean vain , että se sopii minulle. Painon pudotus tahti oli n 1kg viikossa, välillä enemmänkin, välillä oli parin viikon jumituksia. Paino pysynyt toivotuissa lukemissa, vaikka tippuikin nopeasti. Karppaan siis edelleen, mutta en niin tiukasti kuin painoa pudottaessa.

Tyylejä on monia, mikä kenellekin sopii... haluan vain sanoa, että KYLLÄ SE ON MAHDOLLISTA!

Vierailija
16/16 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti laihdut.

Mutta mitä sen jälkeen? Palaat entisiin ruokatapoihin ja lihot taas? Mistään elämänmuutoksesta ei voi puhua kohdallasi vaan tuo on ihan oikea lainhdutuskuuri. Pysyvä painonhallinta EI OLE MAHDOLLISTA ilman elämäntaparemonttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi