Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette (asiaa työnhausta ja YT:stä)

Vierailija
15.01.2010 |

Eli olen nykyiseen työpaikkaani tyytyväinen, kaikenpuolin mukava työ, hyvä liksa ja työmatka loistava. nyt kuitenkin frimassa alkoi YT:t ja kuulemma rankalla kädellä lähtee porukkaa. Huomasin netissä että eräässä firmassa olisi tarjolla vastaava homma ja pohdin nyt, pitäisikö hakea tuonne varmuuden vuoksi? Vai pitääkö vain ensin odottaa neuvottelut loppuun ja katsella avoimia paikkoja sitten?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sijassasi niin hakisin innolla mielenkiintoisia paikkoja. Jos käy niin että saat pitää nykyisen työsi niin voit aina vetää takaisin hakemuksesi muualle.

Vierailija
2/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaahan ei ole pakko ottaa vastaan vaikka tulisikin valituksi. Jos paikka kiinnostaa, työehdot ja -tehtävät ovat hyvät, olet palkkaan tyytyväinen jne. niin mikäänhän ei estä vaihtamastakin firmaa. Sillähän saattaa jopa pelastaa jonkun työkaverin työpaikan. Mutta olisin kuitenkin sitä mieltä että kukin tekee päätöksensä itse.

YT-neuvottelut kestävät sen 6 viikkoa minkä lopussa pitäisi olla tieto tuloksista (pitäisi sana sen takia että esim. meillä ilmoitettiin YT-neuvottelujen päättyessä vain lopulliset määrät mitkä vähennetään, ei henkilöitä ja irtisanomisia tippui sitten lopun vuotta, roikuttiin siis kuin löysässä hirressä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat seitsemännet YT:t missä olen mukana ja jurppii ihan sairaasti, etenkin kun nyt ekan kerran saa oiekasti todella pelätä paikan menettämistä; työpaikka on tosi mieluinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän