Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua v......ttaa nuo asiakaspalvelut mitkä ei kuitenkaan palvele..

Vierailija
15.01.2010 |

AAAAAARGGGGHHH!!!

Mua niin sapettaa että voisin potkia seinää. 3 päivää olen yrittäny soittaa vr:lle siihen palvelupuhelimeen saadakseni tietoon junalippujen hintoja.Ja eihän sieltä vastat ku jonotutetaan vaan.

Lisäksi yhtyneiden kuvalehtien aspa on kans yks vitun paska. Olen tilannu sieltä lehden jo aikaa sitten jota ei ole tullu, mutta uus numero on kaupassa hyllyissä. Olen koittanut 2päivää soittaa sinne aspaan et missä mun lehti, niin se on kans kokoajan varattu ja pyydetään soittaa myöhemmin uudestaan. Sekä olen sinne 2 s.postiakin laittanu, mutta en ole niihin vastausta saanu.

Ei nää nyt maailmaa kaatavia asioita ole, mutta kun VITUTTAA ihan suunnattoman paljon. Kyllä asiakaspalvelu pitäis olla sellanen joka palvelee. Jos haluaa ne asikkaansa pitää.

Huoh.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/4 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niiiiiin huono asiakaspalvelukulttuuri. Eniten mua suututtaa että otetaan maksu soittamisesta. Pahin on mielestäni SAS, sinne soittaminen maksaa 2 e minuutilta (idioottimaista toimintaa, tällä tavallahan ne asiakkaita saavat)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun hittovie yrität päästä edes puhelimeen aspan kanssa, niin ei! Kaikkialla on kyllä ohjeet siihen miten teet netin kautta ITSE sitä ja tätä, mutta entäs jos minä haluankin että se aspa tekee työnsä eli palvelee minua ja hoitaa siis pyytämäni asian?

Vierailija
4/4 |
16.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoltoyhtiöllekin maksullinen numero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi