onko paketti jo tänään perillä, kun lähestysseurannassa lukee että
15.01.2010, klo 07:37 Lähetys on lajiteltu 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS
15.01.2010, klo 07:33 Vastaanotettu kuljetettavaksi 01010 ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS
asun pikkuisen vajaan sadan kilsan päässä tuosta logistiikkakeskuksesta.. mahtaako paketti olla perillä tänään klo 16 jälkeen, vai ei? entä jos ei ole, niin onko se noudettavissa huomenna lauantaina, vai meneekö väkisinkin maanantaille?
Kommentit (57)
Täällä jännätään tuleeko helsingistä paketti ouluun vielä tämän päivän aikana. Lajiteltu logistiikkakeskuksessa klo 5 tänä aamuna. Seurantakoodia päivittelen tunnin välein :---D
Ilmoitan kunhan saan paketin!
olen odottanut pakettia vasta 3 päivää ja mulle tuli gmailiin viesti et se ois rekisteröity tänään klo:9.24 et tuleekohan se tänään jyväskylästä keuruulle tänään??
Tänää tuli aamulla viesti paketti on vastaanottokeskuksessa onkohan tänään postissa?
Täällä jännätään kanssa tuleekohan paketti vielä tänään kello on 23:54 vielä on aikaa jaa mikäs se siellä ovella rapistelee ettei olis paketti siellä
Minäkin odotan. Tuli Kiinasta Hkiin torstai-iltana (näkyy seurannassa), tiistaiaamuna ei ole sieltä liikkunut. Tulleeko koskaan? Onneksi ei ollut kallis tavara. Katso toista viestiä, joka kertoo paketista, joka kävi matkalla Turusta Hkiin Liedosssa 18 kertaa, mutta ei päässyt ilm. koskaan perille Helsinkiin.
Saiko Ap jo paketin? Eikö se oo jo 10 vuotta ollu matkalla...
-IISAK SONNI
Saiko Ap jo paketin? Eikö se oo jo 10 vuotta ollu matkalla...
-IISAK SONNI
Mulla on paketti tulossa.
Arvioitu saapumisaika pe 26.6.2020
Viimeinen päivitys oli eilen:
25.6.202015:33
Lähetys on lajiteltu.
VANTAA
25.6.202014:02
Lähetys on kuljetuksessa.
HELSINKI
Siis onko tämä paketti oikeasti perillä tänään että voin hakea sen postista 18.00 jälkeen kun pääsen töistä kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko paketti perille AP?
Ei ole paketti vielä tullut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nyt on ollut monta peräkkäistä pyhäpäivää. Eiköhän se tule loppuviikosta kunhan pahin pääsiäissuma on saatu purettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaan johtuu Postin lakosta.
Mun paketti oli kans aamulla logistiikkakeskuksessa, toivottavasti tulee tällä viikolla perille
paketti tuli perille vasta tänään, paketti seikkaillut jossain hyllyjen takana muutaman vuoden :(