Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettiseksisuhde: pettämistä?

Vierailija
15.01.2010 |

Monessakin mielessä hyvin onnellisessa avioliitossa elävä ja esikoistaan yrittävä suomalaisnainen törmäsi internetissä mukavaan, myöskin varattuun, brittimieheen. Yksi asia johti toiseen, ja lopputulemana he päätyivät nettiseksisuhteeseen (eli tuhmia viestejä kirjoitettuna, harvemmin Skypessä, ja tietysti omaa kivaa tähän jutusteluun yhdistettynä). Tapaaminen on kummankin mielestä poissuljettu juttu.

Mies saa naisen hyvin kuumaksi, mikä kyllä osaltaan auttaa myös pitämään riittävää yritysintoa yllä kotimakuukammarissa. Mutta onko tämä pettämistä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on siinä mikä on teidän suhteessa sallittua ja mikä ei.

Jos jossain suhteessa on ok käydä vähän putkimiehen kanssa kiksauttamassa silloin tällöin, niin ei voi puhua pettämisestä.

Sovittiin myös, että ei kuvia. En siis tiedä miltä hän näyttää. Harrastanko silti hänen kanssaan siis seksiä? Eikä ole muuten ensimmäinen kerta, kun kuvittelen masturboidessa vastapuoleksi muitakin kuin oman ukon.

Ap

Vierailija
22/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ero on huomattava siinä, että joku masturboi ja ajattelee jotain, kuin masturboi yhdessä jonkun toisen kanssa ja keskustelee siitä ja yrittää kiihottaa toista. Silloin siinä on kolmas henkilö mukana ja salainen kolmas henkilö on nounou parisuhteessa.

Minulla on ollut nettiseksisuhde ja olen käyttänyt cameja jne, ja kyllä se oli minusta sen verran likaista touhua, etten parisuhteessa sellasta katselisi.

Kun minulla on hyvä suhde minulle riittää kiihottuminen vain omasta miehestäni. Ajattelen häntä jopa yksi ollessani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varmaankin sitten lopetan ko. hauskuuden harrastamisen, kyllähän siinä joku selvästi minunkin mielestä väärin on, kun asia kerran mieltäni häiritsee. Mut en kyllä voi sille mitään, että hänen äänensä ja aksenttinsa ajatteleminenkin saa pöksyni kastumaan.. eli sillä on siis tulevaisuudessa pärjättävä.

Miehelleni en kyllä kerro, turha on häntä satuttaa ja suututtaa.

Ap

P.S. Olisin mielelläni kuullut kuitenkin myös miesten kommentteja asiaan, lähinnä siitä vinkkelistä, että onko teidän mielestä naisenne masturboinnissa jotain pahaa.

Vierailija
24/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masturboinnissa ei mitään pahaa, naiseni harrastaa sitä joskus enemmän joskus vähemmän, minä myös. Ymmärrän tuon nettiseksin houkuttelevuuden, itsekin sitä harrastaneena, mutta onhan se semmoista että jos suhde muuten kunnossa niin siitä ei halua rikkojaa suhteeseen. Tosin olen varmaan outo mies, koska minua perverssillä tavalla voisi jopa kiihottaa, jos nainen harrastaisi anonyymisti nettiseksiä. Mutta se pitäisi tietää, toisen selän takana se vain loukkaisi.

Vierailija
25/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tällaiset (seksuaaliset) aktiviteetit joita et tekisi miesystäväsi edessä, on pettämistä.

Vierailija
26/26 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota en ymmärrä, että miehes pahastuu sun masturboinnistas. Kyllähän jokaisella on oikeus tahollansa tumputtaa. Onko miehes jotenkin rajoitteinen seksin suhteen, vai ottiko pultit koska koki ite jäävänsä paitsioon(kuiva kausi tms.)?

Mua ei myöskään hetkauttais se, että satut innostuun juuri kyseisestä äänestä ja aksentista. Kun se kerta on selkeesti tollasta anonyymiä, niin on mun mielestä verratavissa vaikkapa lempikohtaukseen jossain leffassa,jonka haluaa katsoo toistuvasti.

Mutta mun ymmärrys loppuis siihen, että sä puhut rumia (mitä sitten puhutkin) ja siellä briteissä joku istuu muna kourassa ja nauttii.

Mulla ei oo mitään kenenkään nautintoja vastaan, mutta jos niiden tuottaja on mun vaimo, niin vastaanottaja ois paree olla meikä.

M31