Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kolmen viikon odottelu, tilasin Thomas keräilynuken

Vierailija
05.01.2010 |

kun postista tuli mainoslehtinen, jossa Emilia-nukkea myytiin.

Kävin katsomassa firman sivuilta muita vaihtoehtoja, ja hintansa puolesta suhteessa aidon vauvan näköön tilasin Thomaksen, tulisi jo!

Olen usein katsellut netistä Reborn-nukkeja. Ovat aivan oikean näköisiä. Vastasyntynestä alkaen ...

Nuket eivät ole niinkään leikkieihin aivan pienille lapsille, isommat lapset voivat "hoitaa" ja kannella näitä, nukke on tehty ihon kaltaisesta aineesta, on pehmeä.

Muistan kun Subilta tuli kerran ohjelma, jossa oli näitä Reborn-nukkeja. Aikuiset halusivat kuka mistäkin syystä, keräilynäkin ja joku mummi halusi vauvan, joka oli lapsenlapsensa näköinen, koska lapsi asui toisella puolella maapalloa eikä mummi nähnyt usein, vain joskus tietokoneen välitksellä.

Nyt vaan odottelemaan ja valmistelemaan vaikka ensi vuodettarimpsuineen.

Minä neulon paljon vauvoille vaatteita, jotain ompelenkin, ja jos joskus alkaisi myymään vauvan neuleita, on hyvä kun on "malli" kun omat kasvavat eikä vauvoja loputtomiin synnytetä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa yksi nainen oli kaupassa tämä nukke vauvakaukalossa, Ohikulkija ei huomanut eroa oikeasta ohimennessään, toimittajat kertoivat hänelle.

Vierailija
2/3 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan siis sellaisella kauhuleffatyylillä, kun ovat niin oikean näköisiä ja silti elottomia. Hrrr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse en koe sitä yhdennäköisyyttä oikean vauvan kanssa itselleni ongelmana. En tilanut Reborn-vauvaa, joka kiinnostaa kyllä, mutta hintansa puolesta tyydyn halvempaan Bradfortilta.

Minua ei haittaa tosiaan, pidän siitä että on oikean näköinen, erotan tosiasiat, ymmärän että se on "vain" nukke, jolla voin sovittaa neuleitani jne.