Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea tilanne ihmissuhde-elämässä

Vierailija
15.01.2010 |

Minulla miehelläni on jo mennyt pidemän aikaa huonosti luottamuspulan ja miehen suhteellisen itsekkään elämänasenteen takia (välissä on ollut hyviäkin aikoja) Nyt taas on päällä erittäin huono jakso ja olen jättänyt avioerohakemuksen koska mieheni ei yksinkertaisesti ole halukas muuttamaan asennettaan ja minä en halua tuhlata elämääni itkeskelemällä ja loukatuksi tulemisella kotona.Lapsia meillä ei ole.

Lisänä tähän on tullut nyt se, että olen hieman kiinnostunut eräästä miehestä ja hänkin saattaa olla kiinnostunut minusta. Mies tietää sen, että olen varattu mutta ei tietenkään mitään ongelmistani parisuhteessa. Nyt mietinkin että olenko aivan kamala ihminen jos osoittaisin miehelle kiinnostustani vaikka olen vielä puoli vuotta jumissa miehessäni, joka ei edes suostu muuttamaan omistamastani asunnosta ennen kuin saa virallisn häädön joka saattaa viedä juuri tuon puolikin vuotta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei luule että HÄNEN TAKIAAN olet eroamassa. Siis kumpikaan mies. Saat kyllä exältäsi kuulla tästä pitkään, jos hän on sitä tyyppiä, niin varmaan kertoo kaikille kavereille ja sukulaisille, että erositte koska sinulla oli suhde.

En kyllä lähtisi heti hyppäämään uuteen suhteeseen.

Vierailija
2/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa kunnolla entisestä ennen kuin ryhdyt yhtään mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mieskin kiinnostunut sinusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi