Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keraamisen lieden puhdistus

Vierailija
14.01.2010 |

noniin, mies ollut yksin kotona muutaman päivän, js unohtanut taas kaikki ohjeeni. Keraamiselle liedelle on palanut jotain, ja sen jälkeen vielä päälle isketty paistinpannu, ja se joku on palanut lisää. Millä helvetillä sen saan pois?? Olen kokeillut sillä lastalla ja beckmanin pesuaineella, mutta eipä tunnu auttavan. Vesitipoistakin on jäänyt kummallisia jälkiä pintaan?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, luin noita juttuja keraamisen lieden hyvyydestä Monesti mainittiin puhdistamisen helppous. Itsestäni tuntuu että juuri puhdistaminen on vaikeinta Kuuma lasilevy johon riisipuuro kiehuu yli. Palaa samantien sekä lieteen että kattilan pohjaan Ja kun oikein kiehuu yli myös katkaisijat ovat siinä sentin puuromössössä sitten yrität painella katkaisijoita. Saat myös palaneet sormet.Mun mielestä maailman järjettömin keksintö. Kokkauksen jälkeen putsaat partakoneenterällä ja uuninpuhdistusauineella. Turha kuvitella että pyyhkäisist faitylla, levy on kuuma, fairysi ja luuttusi palaa kiinni. Mietipä ite; puuro kiehuu yli,paloi samaten lieteen kiinni, paloi myös kattilan ulkopohjaan. Liedellä 100 asteista palanutta puuroa, näppäimistö siellä jossain alla....

.Vaikea ymmärtää miksi tätä Googlen haulla kehutaan niin äärettömästi. Huonoin valinta mitä keittiöön voi ottaa. Onko tämä sitä kohdennettua mainontaa.. Ari

Jaa. Mä taas en pois vaihtaisi juurikin siksi, että puhdistus on mielestäni helppoa. Itse en tosin alituiseen kiehuta ruokia niin pahasti yli, että koko liesi näppäimiä myöten on ruuan peitossa. Tuollaisessa tilanteessa nostaisin kattilan pois liedeltä ja antaisin sen sammua itsekseen.

Mulla riittää ihan yleispuhdistussuihkeella suihkaus ja mikroliinalla pyyhintä päivittäiseen puhdistukseen, ja isompaa likaa kun tulee, kaikki lähtee tosi helposti keraamisen lieden omalla puhdistusaineella ja sillä skrapalla. Enkä mä kuumaa liettä pyyhi, vaan vasta sitten kun se on jäähtynyt.

Vierailija
22/24 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sellainen kunnon terä lastassa. Kaikki lähetenyt tähän mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mr Muscle uuninpesuaineetta laitat liedelle annat vaikuttaa ja (voit lastalle myös raaputtaa, kun aine vaikuttanut 10min)  peset pois. Tulee puhdasta. Eikä mene liesi pilalle

Vierailija
24/24 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keraaminen on tarkoitettu koristeeksi, ei käyttöä varten.

Vanha valurautahella on paras.

Jossain vaiheessa muoti menee ohi ja palataan toimivaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi