Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 viikkoinen vauva ei juuri jaksa olla hereillä, normaaliako?

Vierailija
14.01.2010 |

Päivisin vauva nukkuu sisällä heikommin, heräilee unilta usein kirahtelemaan tai sitten huudon kera. otan syliin ja saattaa siihen nukahtaa uudestaan. Tänään nukkui vaunuissa 2t ja jaksoi olla hereillä tyytyväisenä n.10 min. ja sitten alkoi taas unikitinät. Ei kummemmin valittele masuaan mutta mielestäni päivisin alkaa heti "tuhjaamaan" unta kun on herännyt ja syönyt.

Vielä viime viikolla vauva oli tyytyväinen ja virkeä hereillä ollessaan n. tunnin, mutta tällä viikolla ollaan vaan kitisty unta. Ei itse nukahda jos laitan sänkyyn väsyneenäkin, vaan tarvitsee tissiä ja syliä.

Onko tämä ihan normaalia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa, jos kuitenkin syö hyvin niin eiköhän ole kunnossa. Koska teilläon seuraava neuvola? Itse olen sitä mieltä, että varsinkin esikoisensa saanut äiti saa "häiriköidä" hiukan pienemmästäkin kysymyksestä neuvolaa, sitä vartenhan se on olemassa. Eli jos sua asia painaa, soitapa terkkarille!

Vierailija
2/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuon ikäiset ovat kitisseet paljon, eivät todellakaan nukahda itse tai nuku 22 tuntia vuorokaudessa. Jos vauva on koko ajan unelias, niin vie lääkäriin. Saattaahan olla, että on jotain sydänhäikkää tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niissä on häikkää, vauva vain nukkuu..

Soittaisin itse varalta neuvonaan, jos vähänkään asia mieltäni painaisi.

Vierailija
4/4 |
14.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon enemmän kuin siskonsa pikkuvauvana aikoinaan. Mietin jo, että onko normaalia kun vaan nukkui, oli hereillä syömisen ajan ja taas nukkui..nyt nelikuisena on jo paljon enemmän hereillä ja virkeänä, mutta vieläkin kova ukkeli nukkumaan, tulee isäänsä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme