Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikiliikunta puolikuntoisena?? Mitä mieltä?

Vierailija
02.11.2009 |

Eli mulla on joku virus päällä. Oli pari päivää kurkku kipeänä, vieläkin arkana ja parina päivänä myös jänniä lihaskipuja ja pään/kasvosärkyä ollut ja sellainen puolikuntoinen olo. Ei nuhaa, ei kuumetta. Huomenna olisi jumpan ohjaus, pitäiskö pyytää sijainen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin tuossa taannoin - vastoin parempaa tietoani - kevyelle lenkille vastaavasti puolikuntoisena. Syke nousi vartsissa yli 180:n. Pahinta vielä se, että olosta en heti tajunnut missä mennään. Tuota tahtia kun olisin jonkin aikaa jatkanut, olisi varmaan pumppu leikannut kiinni. En suosittele kokeilemaan enkä itse enää lähde terveydelläni pelleilemään.

Vierailija
2/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos haluat pyörtyä tai saada sydänlihastulehduksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainen kehiin. Komppaan kolmosta. Saattaapi olla vaaraksi hengellesi...

Vierailija
4/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä usein vetämätön olo ja jumpan jälkeen tosi hyvä, virkeä ja reipas energinen olo.

Vierailija
5/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä usein vetämätön olo ja jumpan jälkeen tosi hyvä, virkeä ja reipas energinen olo.

jos on kerran kurkkukipua ja lihassarkyja. Ei kannata tosiaan leikkia tuolla, koska sydanlihastulehdus on ihan oikea vaara. Lisaksi itsellani ainakin on niin etta jos olen hiukkasen vahan puolikuntoinen (kurkkukipua, pienta nuhaa) niin hikiliikunta saattaa olla se viimeinen pisara mika vie vastustuskyvyn alas ja sairastun kunnolla.

Vierailija
6/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on aika korkea motivaatio lähteä jumppaan, koska olen itse vetäjänä siellä! Ei ole kiva pyytää sijaista, mutta kyllä oma terveys on kuitenkin aina etusijalla! Mulla on just sellainen olo, etten ole petipotilas, mutta pientä lämmön kohoumaa on (äsken nippa nappa yli 37), lihas/päänsärky, kurkkukipu (jo vähän hellittänyt), lievää pahoinvointia ja huonoa olo noin ylipäänsä. Tää on just tyypillistä, että tuntuu et pitää itselle ja muille vakuuttaa että on KIPEÄ..Jos olisi vähänkin kuumetta, niin sehän olisi selvä, miksi se kuume on joku kipeyden mittari?? Ja tosiaan mullakin syke nousee jo ihan pienistä ponnistuksista nyt, joten olen jo sijaista kyselemässä! kiitos kommenteista!

Vierailija
7/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin selkeästi sulla on joku infektio päällä. Paitsi että pulssin nostaminen on riski pahemmalle sairastumiselle (se sydänlihas!), se voi pitkittää tautia. J asitten jääkin useampi viikko väliin, ei vain tämä kerta. Lepää.

Vierailija
8/8 |
02.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa elvyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä