Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt fiksummat siskot auttakee.. huutonet asiaa!
14.01.2010 |
Eli kuvakoko on liian iso, miten saan sitä pienemmäksi. Hyviä lastenvaatteita, muttei kukaan niitä osta jos ei näe kuvia =(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse kun laitan kuvia huuto.ettiin niin käyn niitä pienentämässä Paint- ohjelmalla. Avaan siis ohejlman ja sitten sieltä tiedosto ja avaa. haen sieltä kyseisen kuvan ja sitten kohta kuva ja sieltä muuta kokoa ja viistota. Siihen kun vaihtaa kooksi esim. 50% molempiin ja sitten taas tiedostosta tallenna niin olen saanut kuviani pienennettyä.
Toivottavasti ymmärsit selitykseni.