Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanaa olla alalla, jossa töitä riittää, ja veemäisestä paikasta voi kävellä pois!

Vierailija
13.01.2010 |

Olen jo kauan ollut hoitoalalla töissä ja sijaisuuksien kautta on tullut nähtyä yhtä sun toista. Monessa paikassa on aivan järkyttävää olla töissä! Katkerat 50v naiset yrittävät tahallaan kiusata toisia, oikeen kilpailevat koska saavat nälviä jotain nuorta aloittelijaa tai muuta työkaveria.

Samoin pomoissa löytyy todella veemäisiä ihmisiä.

Olen aina hoitanut työni todella hyvin, ja töitä on riittänyt, en ole päivääkään työttömänä ollut.

Kuitenkin monesti saanut täysin asiatonta palautetta näiltä veemäisiltä pomoilta. Esim. eräs väitti minun olevan liikaa tupakkatauoilla (en ole koskaan polttanut), toinen laitti minut osastolta toiselle, koska en sovi heidän osastollensa (en mielistellyt pomoa).

Esimerkkejä olisi lukuisia. Lähes koskaan en töistä ole pois ollut, mutta auta armias jos olen päivänkin, niin kyllä arvuutellaan olenko krapulassa...

Mutta ah tätä elämää, olenhan hoitoalalla ja ei tarvitse kuin soittaa uuteen paikkaan ja töitä löytyy aina! Nyt olen jo vuoden ollut aivan ihanassa paikassa, jossa pomo arvostaa ja työtä on sopivasti. Työkamutkin kivoja.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi