Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia gynekologin käytöstä?

Vierailija
13.01.2010 |

Olin gynellä käymässä rutiinitutkimuksessa. Keski-ikäinen mieslääkäri. Huomasin kesken kaiken katsoessani alas, että mies HAISTOI speculaa joka oli juuri ollut sisälläni. Hän hieman hämmentyi, naurahti ja sanoi, että "tuoksu on ihan normaali". Mitä vit...? Olen ymmärtänyt että jotkut emätintulehdukset tuntee hajusta, mutta en tiennyt lääkäreiden käyttvän tätä keinoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim hiiva tai joku bakteeri tai trikomonas tietääkseni haisee erilaiselle. Lääkäri käyttää myös muita aistejaan kuin silmiään työssään. Onneksi ei sentään nuolaissut sitä spekulaa ; )

Vierailija
2/6 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt: vain ei-ihan-täysipäinen mies haluaa työkseen ronkkia pimppejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä tuo on ihan tavallista. Mikäs se lasten ripuli, jossa on poikkeukselline haju? Rota vai noro? Se haisee ihan oksennukselle, siis todella pahalle. Se on selkein oire ja ripuleissa usein kysytäänkin ripulin hajua.

Vierailija
4/6 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkan gynen kuuluukin haistaa spekulaa. Tietyt tulehdukset tosiaan tuo erilaisen hajun siihen.

Mulla naistenklinikan lapsettomuuslääkäri haisteli oikein antaumuksella näytteenotto tikkua. Muut gynet ei oo mun kohdalla haistelleet mitään.

Eli nou hätä, ei ollut mikään pervo :)

Vierailija
5/6 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät kommentoi, jos kaikki on ok.

Vierailija
6/6 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin 70-luvulla ja silloin kätilöt kiersi haistelu ja kohdunpainelu kierroksellla.

Housuihin kurkistettiin ja katsottiin vuodon määrä ja väri sekä haju.

Olin huoneessa jossa oli 9 naista.