Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äidit vm 87-89 vol. 2

13.01.2010 |

noniin, jatketaan täältä taas. ei muutakuin viestiä tulemaan :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kyllä, minäkin lupaan tulla tänne käymään;)Niin unohdin tossa ekassa esittelyssä mieheni joka on 25v:)

Ooh ihanaa kannu mulla iski nyt vauva kuumeme. Vaikka pikkuinen lähestyy 8kk niin silti..mutta nyt saa se odotella joskus sitten. Meidän mökki reissu peruuntui..mutta lähdetään risteilylle Tukholmaan. Niin ja tietty korkeasaaren ihmettelemään isoa nallea hih!

Vierailija
22/27 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs esikoista odottelen saapuvaksi 4.7 :) puoltoista viikkoa vielä. Eli mä olen 22v ja mun mies on 24v.

Raskaus on mulla sujunut oikein hyvin, mitä nyt välillä vähä hemoglobiini on heitellyt.. :/ mut nyt se on lähtenyt taas onneks nousuun.. :) Kivaa juhannusta kaikille! :) mä taidan olla vaan kokona ja odotella jos tää neiti suostuis tulemaan maailmaan jo ajoissa.. ;D

T: Britney ja rinsessa 38+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että kaikki menee hyvin. Raskauden aikana tulee vaivoja mutta kuuluu asiaan:) Huomenna olisi kaverin lapsen synttärit, nyt pitäis lähteä ostaa joku lahja. Tuolla on kyllä ihana sää, saa sit oleskella siellä. Juhannuksena taidan minäkin jäädä kotiin, kaverit niin innoilla pyytää ulos..mutta en uskalla jättää vielä pikkuista mihinkään. Vaikka isukki olisi mielellään vaavin kanssa. Noh katotaan! Eihän sitä ikinä tiedä:D

Vierailija
24/27 |
23.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

munki puolesta britney ja paljon onnea!

mekin ollaan juhannus rauhallisissa merkeissä. mennää miehen vanhempien luokse, vaikka ne ei ole edes jussina kotona. mut mennään silti talon vahdeiksi! :) siellä sitten grillataan ja saunotaan.

Vierailija
25/27 |
24.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva meitä on täällä jo näin monta! Britneylle stemppiä loppu odotukseen, pian saat nyytin kainaloon! :)

Me taidetaan olla kans juhannuksena ihan kotona, ehkä käydään mummoilla kääntymässä (asuvat ihan lähellä molemmat).

Meijän pieni on nyt ollut muutaman päivän hieman tukkoisen kuuloinen ja vähän räkäisen oloinen, toivottavasti ei pahene. :/

Hyvää juhannusta kaikille! :)

Tyttö87 ja Sara 1,5kk

Vierailija
26/27 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan parasta ettei sara enenpää sairastu... hän kun on niin pienikin vielä. :(

eilen oli ihan mielettömän lämmin, mut miks tänään pitää olla näin pilvistä? no pääasia ettei sada, kun illal olis tarkotus grillatakkin.

mun oma rakas 2 vuotias poikani keräsi mulle kukkia pihalta, leskenlehtiä, jotka on kaikki erin mittaisia :) ? niin ihanaa ?

Vierailija
27/27 |
26.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips, mummolla ollaan, syöty ja levätty hyvin. Olo on jotenki tosi virkeä, pitkään aikaan sain levättyä kunnolla. Pikkuinen on ihan innoissaan täällä serkut tuli kans kyläilemään oltiin ulkona melkein koko päivän! Mutta rauhallista juhannusta kaikille! Ps. Toivotaan Saralle ettei sairastu!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi