Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekaa kertaa 1,5-vuotiaan kanssa uimahalliin

Vierailija
13.01.2010 |

Ajattelin viedä 1,5-vuotiaan uimahalliin. Meneekö tuon ikäinen ilman vaippaa vai pitääkö olla joku uimavaippa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne uimavaipat on ihan susia -sanoo kuka tähän mitä tahansa. Pahimmassa tapauksessa uimavaippa imaisee itseensä vaan vettä altaasta ja siinähän on kiva räpiköidä sen kanssa sitten!!!

Muista ottaa mukaan rento asenne ja huomaa, että vaikka lapsesi saattaa kotona kylvystä tykätäkin, eka kerta ison altaan äärellä voi olla jännittävä. Totutelkaa siis rauhassa veteen jos niin käy, että lasta pelottaa. Toiset on sinut heti ison veden kanssa mutta toiset ei.

T. uimahallin valvoja

Vierailija
2/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Joo, mulla on tavoitteena päästä suihkusta altaan puolelle edes katsomaan. On vähän aransorttinen, joten pitää ottaa rauhallisesti uudet paikat.

Kiitos ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma keskimmäinen lapseni on melko arka ja ujo ja ekalla kertaa kun uimahalliin mentiin, matka tyssäsi tasan siihen suihkutilan ovelle josta näki altaat. Poika tarrasi käteen ja veti liinat kiinni.

Sylissä vein sitten veteen ja istuin sinne. Poika leikki sylissäni kahluualtaassa ainakin vartin ennenkuin uskalsi liikkumaan. Sitten kävikin niin, että en meinannut saada lasta pois sieltä ollenkaan!!! Ikää oli silloin 1v1kk. Nyt poika on 2v9kk ja uimahallissa, kylpylässä ja rannalla on viihdytty paljon. Ui jo käsipohjaa ja kellukkeilla viilettää pitkin lasten allasta.

T. Tuo valvoja yllä

Vierailija
4/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en veisi lasta uimahalliin, ennen kuin on opetellut kuivaksi. Mutta kai siellä jotkut tykkää liottaa itseään ja lastaan kusien ja kakkojen seassa. Hyi.

Vierailija
5/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotiaalle on ainaki ollu käytössä uimavaipat ja minusta ne on ihan hyvät. En mä sitä alasti haluis sinne viedä

Vierailija
6/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun lapsi ei osaa kertoa kakkahädästä, pitää olla uimavaippa!

Eli sellanen joka ainakin kakkavahingon sattuessa pitää ne siellä hetken vaipassa, että pääset lapsen kanssa vedestä ylös. Vedethän pitänee vaihtaa jos tulee kakat veteen, vai?!

Meillä on ollut ihan uimavaippana ostetut kangasuimahousut, jotka ei paljon maksa, tosi hyvät. Ne kaupasta saatavatkin uimavaipat menettelee hetken..

Vierailija
7/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis sellaiset ettei kakka pääse lahkeesta ulos, jos sattuu tulemaan. Ja altaasta pois heti kun kakka housuissa huomataan!

Meillä ei vauvauinnissa saanut ollenkaan käyttää kertakäyttöistäuimavaippaa, ainoastaan sellaisia vauvojen uimahousuja.

Ja ennen uintiahan voi lapsen pissattaa potalla, niin ei heti altaassa pissata!

Vierailija
8/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkös että jotkut aikuiset ihmisetkin pissaavat uima-altaaseen ja siellä sinä sitten itseäsi liotat. Hyi.

Vierailija
9/9 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5-vuotiaalle on ainaki ollu käytössä uimavaipat ja minusta ne on ihan hyvät. En mä sitä alasti haluis sinne viedä

Meidän samanikäisellä on kyllä uimapuku, joten ei hän alasti ui, vaikkei uimavaippaa käytäkään. Ja kotonakin on usein ilman vaippaa pitkät ajat ilman että pissa tulee, joten en usko pissivän altaaseenkaan. Eihän sen ikäiset ylipäänsä enää liruttele joka hetki kuten pienet vauvat. Minustakin se vaippa on aika hölmö keksintö, vettä imiessään hankala, kallis ja turha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan