Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin osallistumaan miesystävän isän synttärilahjaan 150 eurolla. Onko teistä liikaa?

Vierailija
13.01.2010 |

Itse olen ihan kauhuissani. Eli seurustelen miehen kanssa jonka isä täytti 80. Mies kysyi että osallistunko lahjaan, (2 vrk kylpylässä), ettei tarvitse erikseen hankkia. Lupauduin kimppalahjaan johon osallistui myös miehen sisarukset. Nyt tuli selville summa 150 eur. Se tarkoittaa yksinhuoltajan tuloista hirveää summaa.

Miten en tajunnut että voi tulla noin suuri lasku. Onko mulla ihan vääristynyt kuva lahjojen suuruudesta? Pitäisikö vähitellen erota koko miehestä ja etsiä halvempaa seuraa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kylpylä on noin kallis?

Vierailija
22/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinä oasllistut erikseen ja mies erikseen? Eikö osallistuminen ole perhekohtaista?

Vai osallistuuko miehen siskon miehetkin 150 eurolla eli jos on mies ja kaksi sisatusta lisäksi, niin yhteensä 6 henkilöä laittaa rahaa 900 euroa?

Sano miesystävälle, ettei sinulla ole varaa osallistua 150 eurolla. Jos miehellä on rahaa, niin maksakoon häne sen lopun mihin sinulla ei ole varaa.

Ei todellakaan ole häpeä sanoa miehelle, ettei sinulla ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ostan lahjat molempien nimissä omille sukulaisilleni vaikka ollaan naimisissa ja mies tekee samoin omilleen. Ei mitään kuluja jaeta koskaan ja molempien nimet on aina! Kamalan kallis muutenkin vaikka olisi varaakin!

Vierailija
24/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo, seurustelet ... mitä velvoitetta sinulla olisi mitenkään osallistua rahallisesti lahjaan??? Ymmärrän, jos olette jo tunteneet vuosia ja tunnet myös hyvin tämän synttärisankarin, että jotenkin osallistuisit lahjaan, mutta 150 euroa. Järjetöntä!

Vierailija
25/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella, että mieheni olisi edes ehdottanut tuollaista summaa silloin kun seurusteltiin - eikä nytkään, kun ollaan avoliitossa. Hän ostaa vanhemmilleen lahjat ja ne on koko meidän perheeltä, samoin kuin minä ostan vanhemmilleni ja ne on meidän koko perheeltä. Voidaan joskus ostaa yhdessäkin jotain, mutta me ollaan sentään jo pitkään yhdessä asunut perhe.

Vierailija
26/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon luulisi olevan se yhteissumma..

Vierailija
28/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinä oasllistut erikseen ja mies erikseen? Eikö osallistuminen ole perhekohtaista? Vai osallistuuko miehen siskon miehetkin 150 eurolla eli jos on mies ja kaksi sisatusta lisäksi, niin yhteensä 6 henkilöä laittaa rahaa 900 euroa? Sano miesystävälle, ettei sinulla ole varaa osallistua 150 eurolla. Jos miehellä on rahaa, niin maksakoon häne sen lopun mihin sinulla ei ole varaa. Ei todellakaan ole häpeä sanoa miehelle, ettei sinulla ole varaa.

Meillä ei laiteta lahjoihin ihan noin isoja summia. Sinun täytyy voida keskustella miesystävän kanssa avoimesti rahasta.

Vierailija
29/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuo oli todellakin vain minun osuuteni lahjasta. Tuntuu että minulle halutaan jotenkin näyttää paikkani tuossa suvussa. Eli emme asu yhdessä vaan seurusteluasteella ollaan, juhliin sain oman kutsun. Kylpylässä oli varmaankin valittu valmiiksi kalliita hoitoja, päivällisiä ym. mikä nostaa hintaa.

Itse en todellakaan ottaisi mieheltä mitään rahaa omien vanhempieni lahjoihin. Vaan ajattelisin että minun ostamani on tietenkin molemmilta.

Koko suvun käytös on muutenkin todella ylimielistä minua kohtaan. Luulen että alan olla nähnyt tarpeeksi tuon suvun touhuja. Miten pystyisin elämään miehen kanssa jolla on niin eri arvot. (nämä ei ole edes mitään erikoisen rikkaita ihmisiä, ovat vaan omasta mielestään muita parempia, tai tämä oli nyt vaan tietty mun katkera mielipide)

Vierailija
30/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko varma ettei maksata myös omaa osuuttaan sulla? Eikö etiketin mukaan olisi niin että voisit laittaa nimesi korttiin mutta vain miesystävä on maksamassa vanhempansa lahjaa?

Vierailija
31/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai anna muutama kymppi. Jätä suvun käytös omaan arvoonsa ja pohdi tarkkaan onko tämä suhde vaivautumisen arvoinen? Rakastatko miestä todella? Jos et, niin turhaan roikut suhteessa, jossa omasta mielestäsikin on jotakin vialla.

Vierailija
32/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osallistuvatko muidenkin lasten puolisot tuolla summalla?50 on maksimi tuollaisissa pippaloissa.

Vierailija
33/33 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kukkia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan