Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkiä lenkkejä juoksette?

Vierailija
13.01.2010 |

Kilometrit tai aika, tai molemmat? Oletteko poikki keskimääräisen lenkkinne jälkeen?

Ikä ja paino vielä.

Muistakaa, ettei kaikkien tarvitse olla maratoonareita, eikä kovia juoksemaan, niinkuin tällä(kin) palstalla (liian) useat tuntuvat olevan :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa kuluu fiiliksestä riippuen 50-55 minuuttia.

Toisinaan juoksen lyhyempiä noin kolmen vartin joskus jopa puolen tunnin lenkkejä ja toisinaan pidempiä noin 1,5 tunnin lenkkejä.

Juoksen 4-6min/kilometri -vauhteja.

Ikä: 25, pituus 176cm, paino 67kg.

Vierailija
2/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä per lenkki. Kolme kertaa viikossa. Menee tunnin verran, joskus enemmän. Omaa tahtia lenkkeilen, pari isoa mäkeä kyllä syövät matkalla voimat. Hyvä olo tulee, en ole aivan rikki lenkin jälkeen. En usko, että lujempaa jaksaisin vetää lenkkiä, ainakaan niin, että olisi vielä hyvä olo sen jälkeen.

Ikä: 35 paino: 56kg(pituus 163cm).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin putkeen (siis en kävele tai pysähdy ollenkaan välillä) en tiedä matkan pituutta

en väsy, koska kunto on erittäin hyvä

47 v

169 cm

63 kg

Vierailija
4/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-6 km, 30-45 minuuttia. En ole yleensä ihan poikki vaan jaksan tehdä vielä kuntosalitreenin päälle.

29-v, paino 70kg (tosin mulla paljon lihasmassaa)

En kyl juokse edes viikottain, innostus ja jaksaminen vaihtelee...

Vierailija
5/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa minulla kuluu noin tunti. Lopussa aina kävelen vähän matkaa, koska olen sitä mieltä, että jäähdyttely tekee lihaksille hyvää, eikä raskasta liikuntaa tulisi lopettaa yht'äkkisesti. Palaudun lenkistä samantien, siinä kävellessäni. En ole lenkistä mitenkään poikki, vaan jatkan suihkun jälkeen normaaleja askareita.

Olen 37-vuotias ja painan 57 kg.

Vierailija
6/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nuorempi 24 vuotias.

Vierailija
7/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 9.5 kilometriä ja aikaa menee tunti. Varmaan aika hitaasti siis? Tai sitten toinen lenkki on 12 kilometriä. Lopuksi kävelen aina 500m-kilometrin.

En ole erityisen väsynyt lenkin jälkeen. En tosin jaksa ihan heti kuntosalitreeniä, mutta puolen tunnin päästä sitten jaksaakin.

Ikää 33 vuotta ja painoa 65 kiloa(pituus 161cm, mutta kanssa lihasmassaa jonkin verran)

Vierailija
8/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin 10 km lenkit on harrastuslenkkejä ja juoksen niitä mukavuustasolla. Pääsen kyllä lujempaakin tarvittaessa ja voin juosta pidempiä matkoja....Tässä oli nyt kai puhe normaaleista lenkeistä eikä maksimisuorituksesta.

Vierailija
9/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaa en tiedä. En juokse kovin kovaa, luulisin...mutta juoksen koko ajan, en kävele välillä. En ole poikki, enkä ole ikinä juossut niin pitkään, että en olisi jaksanut pidempään. Puolimaratonin meinaan juosta keväällä. Pituus 166, paino 56, ikä 29.

Vierailija
10/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aina ollut hidas. Yleiskunto on ihan ok. Juoksen 30min-1h30min lenkkejä, fiiliksestä riippuen. En tee intervalleja tai muutakaan, tämä on vain hyvän olon ylläpitämistä minulle.

31v, 154cm ja 50 kiloa.

Vierailija
11/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reitillä pitkä loiva nousu. Joka vetää hapoille.

juoksua olen harratanut vasta reilu puolivuotta. Aloitin ihan nollasta. Lenkin jälkeen jaksan ihan normaalit työt.

Lenkillä käyn kelin mukaan. sopiva lisä muuhun kuntoiluun, sulkapallo, tanssi ja kuntosali.

Ikä 38v ja paino 70 kg

Vierailija
12/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aika pikkuinen, juoksuni on sellaista tipsuttelua :)

Vierailija
13/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hölkkää täällä! Useat yli 30-vuotiaita työssäkäyviä, siis on vähemmän aikaa harrastaa(ehkä).

Itse aloitin harrastuksen vasta kuukausi sitten, jaksan nyt juosta ensimmäisen kerran 10 vuoteen! 3 kilometriä menee, keväällä tarkoitus päästä 5 kilsaan, siitä sitten eteenpäin. Olen ylipainoinen, tarkoitus laihduttaa, olen nyt jo laihtunut 11 kiloa(syksystä lähtien) ja pelkkä juoksemaan pystyminen on minulle ollut saavutus :)

33v, 165cm ja 90 kiloa.

Vierailija
14/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälenkki taitaa olla n. 7 km ja aikaa menee n. 50 min. Siihen sisältyy yleensä 50-100 vatsalihasliikettä, kun reitin varrella on hyvä teline. Talvella siellä menee hiihtolatu ja hyvät reitit on vähän vähissä. Tästä pääsee vaan kahteen suuntaan, eikä huvita edestakaisinkaan juoksennella. Lenkki on lyhyempi ja siihen menee n. 40 min. Talvella ei muutenkaan huvita, kävelen enimmäkseen.

En ole ihan poikki, jaksaisin enemmänkin ja välillä juoksenkin. Tuo on semmoinen hyvänolon lenkki.

Ikää 27, mitat 165/51.

Vierailija
15/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhti on noin 10 km tunnissa. Ihan hyviä fiilislenkkejä, 2 kertaa viikossa muiden treenien lisäksi.

Ikä: 37v, pituus 160 cm ja paino 52 kg.

Vierailija
16/17 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole kilpailu, eikä varmaan kukaan juokse kieli vyön alla noita lenkkejä :)

Millaisia kilometrimääriä sitten itse juokset, ja miten menee aikaa?

Kyllä kilpailuun saat varmasti tuolta kaveriksi oikeitakin juoksijoita, ja aika koviakin.

Vierailija
17/17 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen itse aika harvoin mutta kun juoksen juoksen noin 30-45min ja yhteensä 4-5km. En juokse mitenkään täysiä vaan aika rauhallisesti, mutta olen kyllä aika hikinen ja valmis suihkuun juoksun jälkeen. Salille voisin mennä noin vajaan tunnin päästä lenkistä jos tarve.

Ikää 15 vuotta, pituus 162cm, paino n. 57kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan