Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gillian McKeith, mitä mieltä

Vierailija
13.01.2010 |

Tuo "olet mitä syöt" ravintoterapeutti näyttää näin suomalaisin silmin aika huonolta esikuvalta, vai mitä mieltä te olette?

- itse kuiva käppyrä, huono ryhti ja ei selvästikään harrasta kuntoilua itse (paitsi jotain joogaa tms korkeintaan)

- uudet ruokavaliot perustuvat kaikkeen kummallisen (hyvin eksoottisia aineita, mitä ei välttämättä löydy ainakaan suomesta kaupoista)

- miksi ihmeessä kaikesta pitää tehdä jokin juoma tehosekoittimella: ilmeisen karsean makuisia (osallistujien reaktioista päätellen) sekoituksia ja samalla menetetään suuri osa kuidusta, miksi vihanneksia ja hedelmiä ei voisi käyttää sellaisenaan

- kuuluu varmaan formaattiin, mutta kova täti haukkumaan ja huono motivoimaan ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetelmät vain on vääriä. En varmaan tulisi toimeen.. On jotenkin sen oloinen, että on itse laihduttanut kymmeniä kiloja ja nyt haluaa julistaa sitä ihanuutta kaikille... eikä muista, miten hankalaa se todellisuudessa on.

Vierailija
2/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ehdottomuus. kun on tarkoitus tehdä elämänmuutosta, ei ole kovin rakentavaa lähteä kertaheitolla poistamaan kaikki "hyvä" ja samalla aloittaa liikuntaharrastuksia jns.

miten muuten tehosekoitin vähentää kuituja? Tiedät varmaan, että kuitu on hiilihydraattia, joka ei imeydy. Sillä ei ole mitään tekemistä kuitumaisuuden (rakenne, vrt kangaskuitu tai lasikuitu) kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhti, koska hänellä on skolioosi tai sitten kyttyräselkä. Ei sille ihminen juuri mitään voi, paitsi yrittää treenata lihaksia, mutta ongelmaa se ei poista.

Vierailija
4/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan olen kiinnittänyt huomiota, että tosi kuivan ja käppyrän oloinen. Siis luulis, että jos syö terveellisesti ja juo paljon vettä, niin esim iho pysyisi hyvänä jne. En oo kyllä mistään tarkastanut ikää (tietääkö joku, en jaksa googlettaa)...

Mutta olen miettinyt, että tuleeko musta yhtä kuiva ja käppyrä kun olen ollut aina suht hoikka ja nyt enemmän kiinnostunut terveellisestä ruuasta.

Samoin tuota tehosekoitinjuttua ihmettelen. Aamupalaksi jotain vihannesmössöä... plääh. Joku muotijuttu briteissä?

Muuten kyllä ihan asiaa, ja varmaan tarkoituksella hyökkäävä & kova asenne ohjelmaan osallistujia kohtaan. Ja osaksi uskonkin tuohon, että pitää herätellä näkemään kuinka huonot elämäntava on.

Vierailija
5/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten muuten tehosekoitin vähentää kuituja? Tiedät varmaan, että kuitu on hiilihydraattia, joka ei imeydy. Sillä ei ole mitään tekemistä kuitumaisuuden (rakenne, vrt kangaskuitu tai lasikuitu) kanssa.

ööh, ajattelin, että kun vihanneksista ja hedelmistä puristetaan vain mehu käyttöön, niin osa kuidusta jää siihen sihtiin tms (eli en tainnut tarkoittaa tehosekoitinta vaan sellaista mehun puristinta jota tuossa ohjelmassa mielestäni paljon käytetään, väärä sana tai sitten en tosiaankaan ymmärrä mitä kuitu on...)

Vierailija
6/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhti, koska hänellä on skolioosi tai sitten kyttyräselkä. Ei sille ihminen juuri mitään voi, paitsi yrittää treenata lihaksia, mutta ongelmaa se ei poista.

selittää kyllä ryhdin!

Vierailija
7/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on opiskellut kieliä ja markkinointia, ja saanut "tohtori" tittelin osallistuttaan kirjekurssilla jonkin mikkihiiriyliopison kurssiin (American Holistic College of Nutrition).

Mutta markkinointikoulutus ei ole mennyt hukkaan;:-)

Vierailija
8/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kakkafetisistitäti. Jahtaa ihmisiä potan kanssa saadakseen jöötit. Jos joltain ei muuten irtoa, tungetaan vaikka letku pyllyyn suolihuuhtelijan pöydällä. Sitten, kun on saanut näytteen, huutaa ja analysoi kauhuissaan kyseisen tuotoksen kauheaa hajua ja rakennetta, hengityssuojain kasvoilla. Joskus tuntuu, että mitä kauheampi kakka, sitä suurempi ekstaasi se on hänelle :D

Vierailija
9/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että mitä kauheampi kakka, sitä suurempi ekstaasi se on hänelle :D

Niinpä. :D

On muuten 50 v, ja skolioosista kärsii.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gillian_McKeith

Lainaus:

McKeith argues that the appearance, smell and consistency of faeces can give clues to bodily misfunction.[38][39] She frequently engages in this activity during her television shows. The technique has led to Ben Goldacre dubbing her "the awful poo lady (TAPL)".

Vierailija
10/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuulemma hurjan paljon sairaslomalla. Tiedä sitten, pitävätkö pekkaspäiviä tms.

Vierailija
11/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KakkaKeithin ;). Taidanpa kutsua tuolla nimellä tästä lähtien :D.

Vaikka tottahan se on - jos suoli toimii, niin elimistö on selvästi paremmassa kunnossa, kuin jos ei toimi. Siinä ei mun mielestä oo mitään ihmeellistä.

Vierailija
12/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy kateeksi.

Vierailija
13/13 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen vnhana se on laspset tehnyt? ihan pieni näytti ainakin yksi tyttö olevan.

ja 50v aika vanha näköinen? mun mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi