Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miltä tuntuu olla s-kokoinen nainen?

Vierailija
12.01.2010 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä enemmänkin kokoa xs joten ihan kiva.Jaksaa tehdä ja mahtuu joka paikkaan :)

Vierailija
42/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitkä 177 cm ja paidoissa menee usein koko s, vaikka BMI on yli 20. Tosin hihan pituus on sitten liian lyhyt (merkittävää vain pitkähihaisissa). Housujen kanssa onkin ongelmia, farkkukoko 30/36, ei löydy helposti ja muita kuin farkkuja on vielä vaikeampi löytää. Onneksi hameet on keksitty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 179 cm ja käytän s-kokoa, housut tosin välillä kokoa suurempia. Mutta suhteessa johonkin 160 cm oitkään s-koon käyttäjään minähän olen ihan minikääpiö.; D Olen aina ajatellut olevani isokokoinen, koska olen pitkä, mutta näköjään voin myös luokitella itseni pienikokoiseksi. Kivaa ja outoa.

Ei tosiaan s-kokoa käyttääkseen tarvitse olla myös lyhyt. Mutta jotkut näyttävät kommentoineen myös pituuttaan ja sitä kokonaiskokoa. Vaikka 179-senttinen on aikamoisen pitkä, s-kokoa käyttävä on kuitenkin hyvin hoikka. Kaikki eivät ole.

179 cm pitkälle ihmiselle voi mahtua koko S? Itse olen hieman lyhyempi ja hoikka ja koko S kyllä mahtuu päälle. Mutta puserot ovat napapaitoja ja housunlahkeet päättyvät puoleen sääreen.

Vierailija
44/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin siis kysymykselläni näitä normaalipituisia naisia, eikä mitään minivenuksia. Jos on hyvin lyhyt nainen, niin mikä ihme se sitten on mahtua s-kokoon. Itse ihailen eniten pitkiä naisia, jotka mahtuvat s-kokoon.

Oisko pitänyt kertoa sen jo aloituksessa? Kaikki kun eivät lue ajatuksia!