Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miltä tuntuu olla s-kokoinen nainen?

Vierailija
12.01.2010 |

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskokkaa

Vierailija
2/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kadehtii.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se helppoa, kun ei ole tilaavievää massaa ymprärillään. Ja kevyt olo, kun ei ole ylimääräistä taakkaa kannettavana.

Eli suosittelen kyllä kevennystä kaikille, joilla on siihen tarvetta.

Vierailija
4/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just muutama päivä sitten puhuin miehelle, että vaikka olen pieni, niin mieluummin pieni, kuin iso. Edes pitkä ja hoikka en haluaisi olla. Olen 160 cm (ja 46 kg) ja ehkä vähän pitempänä vielä olisi ok. Mut mieluummin 160 kuin 180 cm. Omasta mielestäni siis...

Vierailija
5/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi laittaa päälle melkein mitä haluaa, tissit on vaan pienet =)

ja voi myös syödä mitä haluaa...

Vierailija
6/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

S- koon vaatteita, mutta näytän mielestäni lihavalta. Joten vaikea sanoa.

Vierailija
7/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan naisellinen olo ollut aina, kun on niin hentoinen ja lyhyt, mutta se vaikuttaa myös persoonaan, miehet kohtelee usein suojelevasti tai tytöttelee. joskus tuntuu, ettei ikinä ole otettu ihan täytenä aikuisena.

Vierailija
8/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan normaalilta se on tuntunut. Mukavaa on ollut erityisesti se, että ei tarvitse laihduttaa eikä tarkkailla syömisiään vaan voi vaan elää!

Vierailija
9/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan naisellinen olo ollut aina, kun on niin hentoinen ja lyhyt, mutta se vaikuttaa myös persoonaan, miehet kohtelee usein suojelevasti tai tytöttelee. joskus tuntuu, ettei ikinä ole otettu ihan täytenä aikuisena.

Työelämässä saanut joskus tuntea tulevansa "väärin"ymmärretyksi. Tosin tuohonkin voisi itse vaikuttaa paljonkin.

Vierailija
10/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä M-kokoisena tämä ässäily on huomattavasti kivempaa.

Siis ihan oikeasti. Olo on kevyt, siro, vaatteet näyttää hyvältä ja jotenkin on sellainen kiva fiilis omasta kropasta.

Vierailija
11/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta alle 50-kiloisena nautin kyllä siitä, että vaatteita on helppo löytää ja ne istuvat, ei tarvitse häpeillä rannalla, eikä peitellä makkaroita. On sellainen kevyt ja näppärä olo. En ole koskaan ollut ylipainoinen, joten en tiedä tarkkaan miltä se tuntuu, mutta kun katson esim. lihavia pk-tätejä, jotka ähkivät ja puhkuvat pukiessaan lapsia ja läski tursuaa kaula-aukosta sekä paidan ja housujen välistä, niin olen ymmärtänyt, että se ei kyllä olisi mun juttu.

Vierailija
12/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just muutama päivä sitten puhuin miehelle, että vaikka olen pieni, niin mieluummin pieni, kuin iso. Edes pitkä ja hoikka en haluaisi olla. Olen 160 cm (ja 46 kg) ja ehkä vähän pitempänä vielä olisi ok. Mut mieluummin 160 kuin 180 cm. Omasta mielestäni siis...

Vierailija
13/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 179 cm ja käytän s-kokoa, housut tosin välillä kokoa suurempia. Mutta suhteessa johonkin 160 cm oitkään s-koon käyttäjään minähän olen ihan minikääpiö.; D Olen aina ajatellut olevani isokokoinen, koska olen pitkä, mutta näköjään voin myös luokitella itseni pienikokoiseksi. Kivaa ja outoa.

Vierailija
14/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuntuu. Vaikka aina on ollut pieni, eikä sitä sen kummemmin ajattelee. Parasta ehkä on että vaikka rinnat on pienet, ne silti näyttää hyvältä kahden lapsen ja imettämisen jälkeen. Ja tietty litteä masu on kiva....siitä ehkä nautin eniten. Sekin on kiva ettei tarvitsee katsoa mitä syön...nytkin syön jätskiä...ja oikein hävittää sanoa, mutta melkein puoli litraa menee joka päivä...Se täytyy kyllä lopettaa, vaikka ei lihoiskaan, ei se kyllä ole hyvä juttu.

Vierailija
15/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luullut s-kokoa? Tiedoksesi, että se S tulee sanasta small (suom. pieni) ja koot menevät yleensä xs, s, m, l, xl, xxl, xxxl.

Että tässä sinulle uutta tietota maailmanmenosta, ihan ilmaiseksi. Ole hyvä!

Vierailija
16/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 179 cm ja käytän s-kokoa, housut tosin välillä kokoa suurempia. Mutta suhteessa johonkin 160 cm oitkään s-koon käyttäjään minähän olen ihan minikääpiö.; D Olen aina ajatellut olevani isokokoinen, koska olen pitkä, mutta näköjään voin myös luokitella itseni pienikokoiseksi. Kivaa ja outoa.

Ei tosiaan s-kokoa käyttääkseen tarvitse olla myös lyhyt. Mutta jotkut näyttävät kommentoineen myös pituuttaan ja sitä kokonaiskokoa. Vaikka 179-senttinen on aikamoisen pitkä, s-kokoa käyttävä on kuitenkin hyvin hoikka. Kaikki eivät ole.

Vierailija
17/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta on tuntunut kaiketi M kokoisena, olin vihdoin oppinut syömään, mutta sekin sitten meni överiksi samoin kuin syömättömyys.

Vierailija
18/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisin olla pidempi (olen 152 cm).

Vierailija
19/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut pienimmilläni xs-kokoa, nyt lasten jälkeen s-kokoa, eikä kukaan ole erehtynyt kahta kertaa tytöttelemään. Ne kerran laukojatkin voi laskea puolen käden sormin... Enkä ole mitenkään tyly tai aggressiivinen ihminen, asiallinen vain.

Vierailija
20/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinut kroppani kanssa ja normikokoisena vaatteita löytyy helposti. Paitsi alesta, jossa tuntuu aina olevan jäljellä vain kokoja 34 ja 44 tai isompi :)