Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miltä tuntuu olla s-kokoinen nainen?

Vierailija
12.01.2010 |

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä ketjussa on kommentoitu paljon tuota pituutta ja yleistä "pienuutta". Sen vuoksi oli hassua ajatella itseään "pienikokoisena", vaikka olenkin näin pitkä ja vaatekoko sama kuin jollain ´lyhyemmällä tyypillä. En myöskään ole sairaalloisen laiha, bmi 20. Pienet rinnat ja kapea vyötärö löytyy kyllä.

Vierailija
22/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka välillä minustakin tuntuu että ei kohdella etenkään kaupoissa ja työssäni (hoitoala) aikuisena osaavana persoonana. työssänikin on se tekniikka joka jyllää ei niinkään koko :) olen siis enemmänkin xs kokoa eli 47kg ja 150cm

vaikea kuvitella että en pieniä käyttäsisi. periaatteessa M kokoista jos lihoisin runsaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta joidenkin läheisten ihmisten (XL-kokoisten) kannalta taas tulee joskus jopa huono omatunto. Usein saa kuunnella itkua, miksi mä olen näin pieni ja muut on niin paksuja... ei laihdutuskaan heillä ole oikein auttanut, muutama kilo saattaa mennä pois, mutta kun pitäisi mennä muutama kymmenen -.-

Että vaikka joskus tekisi mieli pukeutua ihonmyötäisiin vaatteisiin ja esitellä tätä pyykkilautaa (joka ei paisu sitten millään, vaikka syön jopa enemmän kuin ne XL-kaverit) niin ei viitsikään, tulisi toisille paha mieli.

Vaikkei se tietenkään mun vika ole että he siinä kunnossa ovat, en mä sille mitään muuta voi ku koittaa saada vaikka lenkille menemään, mutta en mä myöskään halua kääntää veistä haavassa :/

Vierailija
24/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ollut pienikokoinen joten en muusta tiedä. Vaatteita ainakin löytyy kaupasta ihan kivasti.

Vierailija
25/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 170cm/54kg ja vaatteet xs-s, nykyisessä muodissa hihat ja lahkeet on omalta kannaltani osuvasti mitoitettu juurikin laihoille & pitkille naisille. Olen ihan tyytyväinen itseeni mutta en ole sortunut pitämään itseäni "oikeimpana naistyyppinä" kuten monet perinteiset pienikokoiset eli lyhyt+laiha-tyypit.

Vierailija
26/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ime voimariinii plösö

Vierailija
27/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 170cm/54kg ja vaatteet xs-s, nykyisessä muodissa hihat ja lahkeet on omalta kannaltani osuvasti mitoitettu juurikin laihoille & pitkille naisille. Olen ihan tyytyväinen itseeni mutta en ole sortunut pitämään itseäni "oikeimpana naistyyppinä" kuten monet perinteiset pienikokoiset eli lyhyt+laiha-tyypit.

158 senttiä ja 46 kiloa. Sä olet iso vaikka sun kokos olis nollakoko.

Vierailija
28/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet iso vaikka sun kokos olis nollakoko.

Sitä se lahkeiden lyhentäminen teettää.

Vierailija
29/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai iso = paksu? Sori, mutta minun mielestäni 170 cm laiheliini ei ole "iso"... : O itse olen tuo 17, joka siis 179 cm ja hoikka, käytän s-kokoa.

Isoksi ei ole kukaan kutsunut, pitkäksi kyllä... Hoikaksikin on haukuttu, mutta isoksi en itseäni miellä. Minun mielestäni iso on sellainen normaalipituutta pidempi, mutta myös lihavahko tai "suuriluisen" näköinen, tyyliin kuulantyöntäjät. Laiha ei voi olla "iso". Mutta kukin tietenkin määrittelee tuon omalla tyylillään.

Vierailija
30/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet iso vaikka sun kokos olis nollakoko.

Sitä se lahkeiden lyhentäminen teettää.

Sä olet tyhmä. Ei se että sinä et ole pieni, tarkoita sitä että joku muu ei olisi, vai kuvittelitko että kaikki on samankokoisia kuin sinä?

Vierailija
31/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai iso = paksu? Sori, mutta minun mielestäni 170 cm laiheliini ei ole "iso"... : O itse olen tuo 17, joka siis 179 cm ja hoikka, käytän s-kokoa. Isoksi ei ole kukaan kutsunut, pitkäksi kyllä... Hoikaksikin on haukuttu, mutta isoksi en itseäni miellä. Minun mielestäni iso on sellainen normaalipituutta pidempi, mutta myös lihavahko tai "suuriluisen" näköinen, tyyliin kuulantyöntäjät. Laiha ei voi olla "iso". Mutta kukin tietenkin määrittelee tuon omalla tyylillään.

Mun miehen entinen tyttöystävä oli saman pituinen. Mies yleensä puhu siitä kyllä pitkänä tyyppinä, mutta kerran kun se koppas mut syliinsä niin sen jälkeen sanoi että "kiva kun mä olen pieni, "lissu" oli niin iso että sitä oli hankala kantaa tai ottaa syliin"

Ja kyllä moni pitää pitkää isona ihmisenä vaikka yleensä kutsuu kuitenkin pelkästään pitkää pitkäksi.

Vierailija
32/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä olen yleensä ollut rakenteeltani hiukan sirompi kuin "laihat lyhyet", painoni on vaihdellut koko aikuisiän välillä 47-54 ilman että olisin anorektikko mutta olen todella siroluinen.

Vierailija
33/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees sekin. Kunhan s-kokoon mahdun ja bmi pysyy hoikkuuden puolella.

T:179 cm

Vierailija
34/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään erityisen hoikka. Siis hoikka kyllä, mutta en mikään laiheliini. Ihan kivalta tuntuu, mikäpäs siinä :)

Vierailija
35/44 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin siis kysymykselläni näitä normaalipituisia naisia, eikä mitään minivenuksia. Jos on hyvin lyhyt nainen, niin mikä ihme se sitten on mahtua s-kokoon. Itse ihailen eniten pitkiä naisia, jotka mahtuvat s-kokoon.

Vierailija
36/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain syystä olen yleensä ollut rakenteeltani hiukan sirompi kuin "laihat lyhyet", painoni on vaihdellut koko aikuisiän välillä 47-54 ilman että olisin anorektikko mutta olen todella siroluinen.

Jotta lyhyt olisi ruumiinrakenteeltaan yhtä siro kuin pitkä, sen pitäisi olle ainakin kokoa pienempi...

Vierailija
37/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken ole pieni nainen. Olen pitkä, jäntevä ja vahva eikä kukaan ole ikinä sanonut mua pieneksi. Se tuntuu siis vähän oudolta. Joko kehonkuvani on jotenkin vääristynyt tai sitten moni paikka mitoittaa s-kokonsa hirveän suureksi. Yleensä kun ostan s-koon vaatteen, mietin "nyt tämä on mennyt liian pitkälle - mitä ne pienet naiset muka käyttää?".

Vierailija
38/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama kuin etelässä 190cm

Harvoin törmää 170cm pitkiin.

Pitkältä tuntuu.

Vierailija
39/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan enemmän xs- kuin s-kokoa. Lyhyt ja hento, en tosin aivan pienirintainen. Koskaan en ole halunnut olla senttiäkään tätä pidempi. Tunnen itseni siroksi ja naiselliseksi.

Ihmisten suhtautuminen ei kyllä ole vielä koskaan ollut väheksyvää... Joku sen kerran sanoikin niin että vaikutan tyttömäiseltä ja kevyesti otettavalta "tasan siihen saakka kunnes avaan suuni". Ja aina onkin ollut sellainen tunne, että saan kenet tahansa ottamaan itseni vakavasti.

Vierailija
40/44 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttömäisiä ja juuri mukavan kokoisia:-)