Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää valehdelko lestaadiolaiset!

Vierailija
12.01.2010 |

Käsittämätöntä, että noita paljastuneita pedofiilirikoksia on vähätelty lestadiolaisten piireissä! Kerron muutaman faktan tosielämästä: Olen kahden pienen pedofiiliuhrin äiti, naimisissa lestadiolaismiehen kanssa. Ennen kuin avioero on edes voimassa, on tämä mies etsinyt jo itselleen uuden lestadiolaisnaisen. Kun rikos paljastui, niin minulle äitinä on tullut monta viestiä varsinkin lestadiolaismiehiltä: että "isää" ei saisi rankaista kovin paljon ja onhan hänkin ihminen ja kaikkihan me virheitä tehdään, ettekö te voisi sopia tätä asiaa ja pelkään että "isä" ei selviä tästä. KUKAAN näistä lestadiolaisista EI ole ollut vähääkään kiinnostunut miten lapset ovat tästä selvinneet!Minä olen kuullut eräältä lestadiolaisnaiselta, että hän tietää meidän tapauksen lisäksi ainakin 8 lestadiolaisnaista, jotka ovat kertoneet hänelle, että heitä on käytetty lapsena hyväksi. Lukekaa raamattua; siellä sanotaan selvästi mitä näille lapsiin sekaantujille tapahtuu; sitä tekoa ei ihminen pysty antamaan anteeksi.

Ja kyse on nimenomaan vanhoillislestadiolaisista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää tätä ei saa salata

Vierailija
2/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hyväksikäyttäjät saisi pistää suoraan vankilaan, vaikka loppuelämäkseen. Tuntuu niin hirveän pahalta niiden lasten puolesta. :( Ei voi ymmärtää... eikä voi ymmärtää niitä vanhempia jotka sallivat jonkun käyttää lapsiaan hyväksi, tietäen asiasta. Kertakaikkiaan oksettavaa. :( Tuomitsen ehdottomasti kaiken lasten hyväksikäytön.

t. vl-äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin muutama viikko taaksepäin ruotsalaisen Aurinkomyrsky-nimisen elokuvan, jossa käsiteltiin just näitä samoja asioita. Elokuva oli hyvä ja koskettava, mutta kuvittelin sen kuvaavan tosi marginaalista ilmiötä. Näköjään se onkin todellisuutta.

Kaikkein järkyttävintä tässä asiassa on se, että hurskaat, itseään muita parempana pitävät ihmiset ovatkin tosiasiassa sairaita sekopäitä!! "Antakaa lasten tulla minun tyköni" tarkoittaa jotain aivan muuta, on tainnut mennä uskontulkinta nyt isosti vikasuuntaan.

Vierailija
4/4 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tehnyt asianmukaisen rikosilmoituksen? Tällainen rikos on ehdottoman tuomittava, eikä mies saa päästä pelkästään avioerolla kuin koira veräjästä. Tällaista ei saa salata! Kamala ajatella, että mies siirtyy seuraavaan perheeseen jatkamaan tottumuksiaan. Järkyttävä teko lapsille ja äidille, en voi ymmärtää tällaiselle teolle mitään selityksiä tai syytä suojella tekijää.