Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup alle 20v äidiksi tulleiksi: ammattisi?

Vierailija
12.01.2010 |

Kun teitä täällä alemman ketjun perusteella niin paljon on. Eli siis koulutuksesi/ammattisi, kiitos! :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin saanut päättää, ja saisin päättää nyt, niin olisin hankkinut ammattikoulusta ammatin ja tehnyt heti lapset. Mut ei, kun ensin piti mennä lukioon ja sit lähteä kouluttautumaan...niin että kolmekymppisenä on samassa tilanteessa kuin monet amiksen käyneet parikymppiset, eli ei juurikaan työkokemusta ja pienet lapset - tässä vaan hurahti yksi kymmenen vuotta opiskellen alalle, joka ei sit työllistäkään (työllisti hyvin ennen lamaa ja rakennemuutosta) ja edessä opiskelu uudelle alalle.

Joten aina kun tapaan tyypin, joka on hankkinut perheen ja ammatin nuorena, mä olen ehkä hiukan kateellinen. Hän ehtii vielä niin moneen, ehtii tehdä lapsiakin vielä paljon - mut ennenkaikkea elää elämäänsä tässä ja nyt.

Vierailija
22/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen sairaanhoitaja ja kätilö, kummankin ammatissa voin työskennellä, tällä hetkellä toimin kätilönä ja lapsia on nyt kuusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki liki teiniäidit on nykyisin akateemisesti koulutettuja tai muuten vain tekevät uraa ja elämä on loisteliasta.

Itse maalta pikkukaúpungista kotoisin olevana ja aika monta teiniäitiä tuntevana en kyllä usko näin olevan. Useimmat teiniäidit on työttömänä tai työllistettyinä.

Vierailija
24/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoistunut lasten ja nuorten hoitoon ja aksvatukseen mutta tehnut 2,5v töitä vanhusten kotihoidossa töitä ennen lapsen syntymää :) rakastan työtäni.

Vierailija
25/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ennen vauvan syntymää. :)

Vierailija
26/26 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelen vielä ja musta tulee sosionomi.

2 lasta nykyään ja olen 27 v ja maahanmuuttaja.

Eskoinen syntyi 19v. Opinnot venyivät kun kirjoitin ylioppilaaksi vasta 22 vuotiaana ja välissä pidin äippälomaa.