Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausviikko 12+ ja vuoto

Vierailija
12.01.2010 |

Tänään sain verta paperiin ja kovasti pelottaa,että kesken menee.nt ultrassa vauva nähty ja kaikki oli ok..onko muilla ollut näillä viikoilla vuotoja?Huomenna pääsen ultraan tarkistamaan tilanteen,tänään sairaalan päivystykseen jos vuoto kiihtyy..mahaa särkee kyllä,muuta niin on särkenyt jo 12 viikkoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli ja tuli verta ihan runsdaasti että muutamia kertoja meni housuista ja siteestä läpi.. kesti 3vkoa ja oli viikon pois ja alkoi taas ja kesti viikon ja sitten ei enää tullutkaan...

nämä kaikki tapahtui siinä rv7-10 ja rv12 aikoihin.

Ultrasivat eivätkä löytäneet syytä veriselle vuodolle.

Välillä vuoto oli runsasta ja tumman punaista ja välillä niukkaa ja ruskeaa.

Sanoi neuvolassa ja ultraaja sitten että voi olla valemenkkoja mitä yrittää tehdä koska kipua ei ollut minkäänlaista vaan tuota menkkamaista.

Nyt porskutan rv36 ja vauva siellä porskuttaa tyytyväisesti.

Eli seuraa tilannetta, jos alkaa alavatsaan sattumaan se ei ole normaalia, mutta muuten odottelisin huomiseen ultraan rauhassa, koska menkat ovat raskaudenkin aikana normaalia.

Vierailija
2/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kanssa alku raskaudesta vuotoja. muutamaankin otteesen. se oli lähinnä vaan sellasta pyyhkimis vuotoa. hieman jäi pikkuhousun suojaan ruskehtavaa vuotoa.

En käyny ultrassa sillon, myöhemmin kysyin lääkäriltä et mistä johtuu. sanoi että kohdunsuu on hyvin verestävä ja saattaa tiputella ilman suurempaa syytä.

Epäilin että kun olin kantanut painavahkoja tavaroita että vuodot johtuivat siitä-

Nyt mennään jo 23 vkolla ja vuotoja ei ole enään tullut.

Hyvin se menee. ei se aina välttämättä päädy huonosti. Vaikka tiedän kyllä tuon pelon tunteen. Tsemppiä odotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt huoli. Oli minullakin vuotoa viikolla 12 tai 13. Ja nyt tuo vaavi on jo 8kk ja tuhisee vainuissa pihalla! Koita nyt rauhoittua, se stressi ei ainakaan tee vauvalle hyvää.

Vierailija
4/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli samaa. Syynä heikohkot limakalvot ja "suhruinen" kohdunsuu. Pienikin ponnistus sai limakalvot vuotamaan, esim kakkoshädällä käynti jos oli ummetusta.

Vuoto ei siis tullut kohdusta. Olin polilla kans ihan varmana että suru-uutinen tulee ja siellä oltiin hyvissä voimissa:D

Vierailija
5/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo älä stressaa on kyllä halpommin sanottu kun tehty=/mutta kohta päsen lepäilemään loppupäiväksi,ja odottelemaan aamun ultraa=)

Vierailija
6/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä olin VIIKON saikulla tosta, että saatiin kaik ponnistelu ym pois ja kalvot kuntoon. Ja se auttoi!

Vierailija
7/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkanomaisesti. Mulla kyllä tuli keskenmeno just noin tuolla viikolla. Toivottavasti ei sulla kuitenkaan.

Vierailija
8/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo täysin varautunut keskenmenoon, mutta äitipolilla todettiin kaiken olevan kunnossa. Vuoto oli tihkunut verestävältä kohdunsuulta.

Nyt rv 32.

Vierailija
9/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana, eikä syytä löytänyt. Lapsi syntyi keskosena.

Huono merkkihän tuo vuoto aina on, mutta voi tosiaan olla vaaratotakin. Ei auta kun toivoa parasta. Kamalan henkisen stressinhän nuo vuodot aikaan saavat.

Vierailija
10/12 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut maha tosi kipeä heti raskauden alusta asti,joten ei mitään muutosta sen suhteen.nt ultrassa kysyin kivusta ja joillain kuulema vaan särkee mahaa ilman mitään syytä..

Vierailija
11/12 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minullakin tiputtelu vuotoa ollut soittanut päivystykseen moneen otteeseen sanottu ottamaan rauhallisesti ihan normaalia olisin kuitenkin valmis mennyt tarkastamaan tilanteen ultrassa koska lapso on todella toivottu ja odotettu niin huoli on kovaa vaikka onkin. Notmaalia ...

Vierailija
12/12 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko normaalia ku on RV 10+4 ja vuodan verta samanlailla ku menkkojen aikaan ilman kipuja ja ilman hyytymiä... Kävin päivystyksessä jossa kokeiltii kohdunsuu ja oli kuulemma kiinni ja tiukka mut vuotoo tulee aika paljon eka ultra vasta 19.5 ja oon ihan paniikissa ku ollu jo 7keskenmenoa, 3keskeytystä ja 2 onnistunutta.... Auttakaa muo ja kertokaa pitääkö olla huolissaan.... :'(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan