Voisitteko kirjoittaa yhdyssanat OIKEIN?!
Ärsyttää:
esimerkkejä:
- polttari asiaa
PITÄISI KIRJOITTAA "polttariasiaa"
- lastentarvike kirppis
PITÄISI KIRJOITTAA "lastentarvikekirppis"
...ja näitä vilisee ihan mahdottomasti täällä koko ajan!!!
Mikä teitä ihmiset oikein vaivaa??? Ettekö ole sisäistäneet oikeinkirjoitusoppeja koulussa???
Vai mikä ihme tähän naurettavaan ja varsin mieltäalentavaan yhdyssanojen väärinkirjoitusraiskaukseen oikein on syynä?!!
Että osaa ottaa PÄÄHÄN!!!!
Kommentit (51)
hyvin tärkeän seikan ihmisestä joka kyrsääntyy näinkin pienestä asiasta kuin yhdyssanat. Ongelma on siis tekstin lukijalla ei sen kirjoittajalla.
mut eivät hitsata tai käyttää räikkää
olen lievästi kehitysvammainen ja en osaa kirjoittaa niin hyvin. Miksi vähän hölmömpiä syrjitään ja kiusataan näin julmasti? :(
Kohta en uskalla kirjoittaa tänne mitään, sitten olen yksin:(
mnusta tämän on kiusaamista.
sitä tuo hullu haluaakin. se nauttii muiden tuskasta. ap on sairas paska.
kunonpakkovalittaaturhistasioistavaionkotämäparempijoskirjoitetaanvaikkakaikkiihanputkeen.
Oho.. minä en sitten uskalla tänne enää
kirjoittaa jos tuollainen asia tympäisee ap:tä.
Annatko useinkin ventovieraiden (ja mahdollisesti keksittyjen) ihmisten mielipiteiden vaikuttaa elämääsi ja tekemisisiisi?
AP:lla on hyvä pointti, käsittämätöntä tuollainen välinpitämättömyys. Lukihäiriö tai muu vastaava on eri juttu, ja se yleensä näkyy muutenkin tekstissä, samoin se, jos äidinkieli on joku muu kuin suomi.
Alkeelliset virheet ("herne keitto", "enään", "sydämmellä"...) ovat merkki siitä, että ihminen ei ole lukenut mitään Seiskaa kehittävämpää, eikä ole edes kiinnostunut opetteleman omaa äidinkieltään.
Jos tälläinen ihminen pääsee opettajaksi tai kahdenkesken virheellisen suorituksen tekijän kanssa. Niin luultavasti hakkaisi tai pahoinpitelisi tämän henkisesti. Siitähän tässä on kyse. Alistetaan sadistisesti virheiden tekijöitä ja nautitaan seuraamuksista.
olen lievästi kehitysvammainen ja en osaa kirjoittaa niin hyvin. Miksi vähän hölmömpiä syrjitään ja kiusataan näin julmasti? :(
Kohta en uskalla kirjoittaa tänne mitään, sitten olen yksin:(
mnusta tämän on kiusaamista.
Moni haluaa vain alistaa yhdyssanavirheiden kirjoittajia. Nolata ja alistaa sekä mitätöidä heidät ihmisinä palstoilla.
He ovat ihmisiä jotka humalassa lyövät muita tai ainakin haaveilevat siitä. Heillä on syvä viha sydämellään.
Jos tälläinen ihminen pääsee opettajaksi tai kahdenkesken virheellisen suorituksen tekijän kanssa. Niin luultavasti hakkaisi tai pahoinpitelisi tämän henkisesti. Siitähän tässä on kyse. Alistetaan sadistisesti virheiden tekijöitä ja nautitaan seuraamuksista.
Eriasia on sitten ne jotka nauttii epäonnistuneiden maahan polkemisesta ja pilkasta. Jokainen voi miettiä miksi vihaa niin paljon toista pienen virheen takia?
Eri-sana tulee ERIkseen.
ne on monikko = ne ovat
jotka-sana vaatii pilkun
nauttivat
kysymyssana miksi vaatii pilkun
päälause ei ole kysyvä = ei kysymysmerkkiä
Olet epäonnistunut surkeasti yhdessä pienessä tekstissä. Heheheh.
Eriasia on sitten ne jotka nauttii epäonnistuneiden maahan polkemisesta ja pilkasta. Jokainen voi miettiä miksi vihaa niin paljon toista pienen virheen takia?
Varsinkin jos luokanope on.