Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko kirjoittaa yhdyssanat OIKEIN?!

Vierailija
12.01.2010 |

Ärsyttää:

esimerkkejä:

- polttari asiaa

PITÄISI KIRJOITTAA "polttariasiaa"

- lastentarvike kirppis

PITÄISI KIRJOITTAA "lastentarvikekirppis"

...ja näitä vilisee ihan mahdottomasti täällä koko ajan!!!

Mikä teitä ihmiset oikein vaivaa??? Ettekö ole sisäistäneet oikeinkirjoitusoppeja koulussa???

Vai mikä ihme tähän naurettavaan ja varsin mieltäalentavaan yhdyssanojen väärinkirjoitusraiskaukseen oikein on syynä?!!

Että osaa ottaa PÄÄHÄN!!!!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin väärinkirjoitetut yhdyssanat. Niihin kun törmää joka paikassa, ei vain keskustelupalstoilla.

Vierailija
22/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärinkirjoitusraiskaukseen oikein on syynä?!!

Väärinkirjoitus raiskaukseen on erikseen.

T: Maisteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaset ottaa ihmetyttää! :D

Se, että ottaa osaa keskusteluun ei tarkoita että puolustaa ITSEÄÄN!

Minusta tälläset KESKUSTELUT on tarpeettomia, kertoo vaan ap.n omasta pienoudesta ihmisenä jos ei itse aihe kiinnosta josta puhutaan vaan jää ihmettelemään väärinkirjoituksia?

Nyt ap on päässyt (luultavasti ties monennenkö kerran) avautumaan, joten voisitko jo relata?

Vaikka kiukuttelisit joka hemmetin päivä, ei se lopeta pieniä virheitä tekstivirrassa!

4

Vierailija
24/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeempää on kuitenkin SISÄLTÖ kuin joku EPÄOLENNAINEN yhdyssana(?; menikö oikein) virhe.

Kuule, joskus yhdyssanojen raiskaava väärinkirjoitustapa saattaa johtaa jopa sisällön väärinymmärtämiseen...

Vierailija
25/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUUALLA kuin keskusteluissa ne saakin ottaa silmille!!!

4

Vierailija
26/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärinkirjoitusraiskaukseen oikein on syynä?!!

Väärinkirjoitus raiskaukseen on erikseen.

T: Maisteri

Väärinkirjoitus on syynä raiskaukseen, vai?

T. Tohtori

Vierailija
27/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mikä ihme tähän naurettavaan ja varsin mieltäalentavaan

Mieltä alentava kirjoitetaan erikseen.

Suosittelisin peruskoulua uudestaan.

Mieltä alentaa, omalla mielellään alentaa, ihan mielellä vain alentaa, omaa mieltä alentaa, onpas mieltäalentavaa, on mieltä alentava kommentti tuo

Vierailija
28/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko väliä sanonko kissanpentu vai kissan pentu sanoi vaan miau joten en nyt sitten tiedä osaanko enää puhuakaan oikein ja oikeassa on lukija tämä on sarkasmia

Vierailija
29/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huomaa että aivokapasiteetti ei vaan riitä.

Vierailija
30/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lievästi kehitysvammainen ja en osaa kirjoittaa niin hyvin. Miksi vähän hölmömpiä syrjitään ja kiusataan näin julmasti? :(

Kohta en uskalla kirjoittaa tänne mitään, sitten olen yksin:(

mnusta tämän on kiusaamista.

Vierailija
31/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lievästi kehitysvammainen ja en osaa kirjoittaa niin hyvin. Miksi vähän hölmömpiä syrjitään ja kiusataan näin julmasti? :(

Heidän kaltaiset ihmiset toimivat keskitysleireillä kiduttajina ja vartijoina. Heille kelpaa ihan mikä tahansa syy, vaikka ne yhdyssanavirheet toisen satuttamiseen.

Sairaita ihmisiä. Kuten joku tuossa itse mainitsi että ne ärsyttävät häntä. He eivät voi sille itse mitään. Minua ei ärsytä muiden erilaisuus. Hekin ovat tavallaan erilaisia, mutta haitallisia ja pahoja ihmisiä onnellisen yhteiskunnan kannalta.

Vierailija
32/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes neuroottinen yhdyssanavirheistä. Syy on omassa päässäni, myönnän.

Taidan olla mielenterveydeltäni vähän sairas, kuten ap.

Vierailija
33/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee kun esim. lapsen opettajalla on yhdyssanavirheitä viesteissä. Ja kuitenkin on luokanopettaja eikä esim. matikanope. Myös monet muuten niin pätevät ihmiset tekee yhdyssanavirheitä, se laskee kyllä pisteitä. Työelämässä kun paljon asioita hoidetaan nykyään puhelimen sijasta sähköpostilla, niin pitäisi hallita oikeinkirjoitus!

Vierailija
34/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadistisen luonteensa takia.

Heidän kaltaiset ihmiset toimivat keskitysleireillä kiduttajina ja vartijoina. Heille kelpaa ihan mikä tahansa syy, vaikka ne yhdyssanavirheet toisen satuttamiseen.

Sairaita ihmisiä. Kuten joku tuossa itse mainitsi että ne ärsyttävät häntä. He eivät voi sille itse mitään. Minua ei ärsytä muiden erilaisuus. Hekin ovat tavallaan erilaisia, mutta haitallisia ja pahoja ihmisiä onnellisen yhteiskunnan kannalta.

Vierailija
36/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokanopettajana!

Pitääkö olla äidinkielenopettaja voidakseen olla luokanopettaja????????? HÄ?

Vierailija
37/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano, on se näköään vaikeeta, ne yhdys sanat ;) Joo joo, tiedän, että yhdyssanan on yhdyssana, kunhan kiusasin... :) Mutta oikeasti, ne ovat monelle yllättävän vaikeita. Olen kyllä huomannut sen myös korkeasti koulutettujen työkavereiden teksteissä... :(

Vierailija
38/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokanopettajana!

Pitääkö olla äidinkielenopettaja voidakseen olla luokanopettaja????????? HÄ?

Mutta eikös matikanope ja äidinkielenopettaja ole aineenopettajia, ja luokanopettaja on esim. ekaluokan ope joka opettaa vähän kaikkia aineita, myös sitä äikkää...

Vierailija
39/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tälläinen ihminen pääsee opettajaksi tai kahdenkesken virheellisen suorituksen tekijän kanssa. Niin luultavasti hakkaisi tai pahoinpitelisi tämän henkisesti. Siitähän tässä on kyse. Alistetaan sadistisesti virheiden tekijöitä ja nautitaan seuraamuksista.

Vierailija
40/51 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on ihan sama ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme