Mihin hautaan sitä tulee haudatuksi jos kaikki sukulaiset ovat kieltäytyneet sukuhautaan
hautaamisesta? Pitääkö itse maksaa kuolinlmoitus Hesariin etukäteen ja maksaa hautakivi ja hautapaikka ja muut hautakustannukset? Rahaa kyllä niihin on mutta ahneet perilliset varmasti vievät ne säästöt tililtä. Miten on?
M35
Kommentit (3)
Mulla on asiasta omakohtainen kokemus. Mun isä kuoli, oli alkoholisti ja suvun mustalammas. Halusin sen sukuhautaan ja kerroin sen hautaistoimistossa. No, sitten kävi niin että mun setä kielsi asian, sanoin että "ollaan vähän mietitty että isääsi ei sukuhautaan haudata". Mä olin todella pahoillani ja surullinen sen vuoksi mutta luulin että en asille mitään voi tehdä. Kerroin hautaustoimistolle että asiat on muuttuneet, pitää miettiä uudestaa mihin isä haudataan. Mulle kerrottiin että mun isällä on täysi oikeus tulla haudatuksi sukuhautaan, sitä ei pysty kukaan sukulainen kieltämään. Ja niin mun isä sinne haudattiin.
niin kyllä paikallinen sossu sut johonkin köyhien kuoppaan pahvilaatikossa hoitaa. Ja mitä väliä enää siinä vaiheessa on kun olet heittänyt lusikan nurkkaan?