Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"taasko sulla on noi samat likaiset vaatteet?"

Vierailija
11.01.2010 |

kysyi tarhakaveri tytöltäni.... luuli siis,että on samat LIKAISET PESEMÄTTÖMÄT kuin edellisinäkin päivinä.

minulla on tapana,että jos on hyväksi havaittuja vaatteita ja esim. alessa,niin otan pari-kolme samaa tuotetta,aivan samanvärisiä ja näköisiä.

esim. yhdet turkoosit sisähousut meillä on 4kpl samanlaisia.

lisäksi,jos joku kiva paita esim. likaantuu tänään,pesen sen illalla ja kuivausrummun kautta aamulla taas päälle.

ehkä pitää sitten alkaa ostella erilaisia vaatteita ihan tarkoituksella.

ja ikää oli lapsilla 4v....ku vaatteista huomauttelu alkoi:D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli esim. v-aukkoisia mustia t-paitoja, kun olen löytänyt hyvän olen ostanut 2-3 kpl niin on aina joku puhtaana tarvittaessa. Ostan myös aina farkkuja samaa mallia kahdet, tosin eri lahkeenpituuksilla (korkokengille ja tasapohjaisille).

En ostaisi itsellenikään samaa vaatetta monta ja vielä samanvärisinä. Poikkeuksena alusvaatteet ja sukat.

Vierailija
22/22 |
12.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten voi itse kertoa mölöyttelijöille mikä on homman nimi, jos sattuu itse olemaan paikalla.

Meillä on "sääntö" ollut se että samoja vaatteita voi pitää 2 päivää päällä jos ne on puhtaat, lukuunottamatta alusvaatteita ja sukkia.

Pojan kohdalla se on toiminut ihan hyvin, mutta tyttö oli kyllä sellainen vaatteiden vaihtelija että ei mitään rajaa. Pienenä saattoi kotona ollessaankin vaihdella vaatteita moneen otteeseen. Ärsyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme