Mikä se oli?? Rv 36 menossa
Kommentit (17)
Enhän mää uskalla mennä maate tai nukun istuviltaan! :/
Mikä muu se voisi olla kuin että kalvot menisi jostain päin? Ei kyllä vielä tarttis syntyä.
Ap
Jos tuli reikä ja vedet alkaa menemään.
Ei vielä! :(
Ap
mahassa ja mä vasta viikolla 33. Eka poksaus kuului jo viikko sitten, toinen tänään. Ihan outo juttu.
ihankuin vauvan lonkat tms napsahtaisivat pois paikoiltaan.
ainaki jo 2-3 kk, nyt rv 41. useestiki päivässä napsahtaa. vauvan nivelet ne siellä paukkuu :)
jos sulla ei tosiaa vettä ala valumaan, ni seuraa tuleeko napsaus sillon ku vauva alkaa liikkumaan.
En osaa kuvitella miltä kuulostaa lapsen lonkan muljahdus, tämä oli ihan selvä naps -tuosta navan reippaasti yläpuolelta jonne kohtu nousee.
Kummallista. Istun yhä, kokeilenko mennä maate?
Inhottavaa olla viimesillä viikoilla kun alkaa oleen ihan kuumilla hiilillä.
Ap
Miten se vaikuttaa asiaan, oli kalvot puhki tai ei? Ja aivan hyvin voi vauva nyt syntyä, ei estellä enää vaikka synnytys alkaisikin.
No kunhan nyt vaan ajattelen pöhköjä! :D
Jos kalvoissa reikä kohdun yläpuolella, niin ehkä se ei lorota joka asennosta? Näin olen käsittänyt, vähän kuin että tarttee maitoa kallistaa purkista että tulee ulos.
Ap
loppuraskaudessa, en nyt muista kuuluiko kahta ensimmäistä odottaessa, mutta kolmannen odotus on sen verran tuoreemmassa muistissa, että muistan selvästi sen napsumisen.
Hassulta se kyllä kuulosti :D
Varmaan vauvan nivelet, tai mikä lie, mutta ei siitä mitään seuraamuksia ollut!
No kunhan nyt vaan ajattelen pöhköjä! :D Jos kalvoissa reikä kohdun yläpuolella, niin ehkä se ei lorota joka asennosta? Näin olen käsittänyt, vähän kuin että tarttee maitoa kallistaa purkista että tulee ulos. Ap
Sanot siis ettei vedet voi lähteä osittain? Tai tihkua?
T. Ap
Mää menen nytte maate tonne olkkariin kattoon töllöä. Kai näitä naksuja voi sitten kuulua enempikin jos muillakin tavallista? :D
Jos vedet lähtee niin tuun nopsaa kirjottaan, mutta kai tää on jotain ihan muuta. Toivottavasti. Muuten varmaan simahdan. Alko niin jänskättään!
Sanot siis ettei vedet voi lähteä osittain? Tai tihkua? T. Ap Mää menen nytte maate tonne olkkariin kattoon töllöä. Kai näitä naksuja voi sitten kuulua enempikin jos muillakin tavallista? :D Jos vedet lähtee niin tuun nopsaa kirjottaan, mutta kai tää on jotain ihan muuta. Toivottavasti. Muuten varmaan simahdan. Alko niin jänskättään!
En mä niin kirjottanu etkä säkään sitä mun mielestä edes kysyny...
Esikoisen aikana ei moista ollut. Vauva kuulemma napsuttelee kalvoa, ei tarkoita että menee puhki, joillain on kuulemma niinkin tapahtunut, mutta pitänee olla aikamoinen kotka kynsineen siellä kohdussa.. Ja minulla on toista kuukautta näitä napsahduksia jo kuulunut..
mutta tuskimpa sitä kukaan koitti kieltääkään. =) Kyllä ne vedet menee asennosta kuin asennosta, jos kalvossa on reikä. Mulla tuli pieni reikä kalvoon ylös, kun esikoisen synnytys alkoi lähteä käyntiin. Sitä sitten tihutteli ihan ihan pikkuhiljaa. Siitä vähän ajan päästä alkoi supparit. Mutta voit ihan huoletta mennä maate. =)
Ja jos vauva on nyt jo syntyäkseen, ei sitä estelemään enää aleta. Vauva on jo kuitenkin niin kehittynyt ja kasvanut, ettei ole vaarallista, vaikka jo syntisikin.
Itselläni napsuivat molemmat lapset n. rv 32 eteenpäin ja vielä vähän aikaa syntymänsä jälkeenkin. Äidin hormonit ne löystyttävät vauvankin niveliä ja tietäähän sen miten käy kun on ahtaassa paikassa pitkää yhdessä asennossa ja sitten venyttelee tms :)
Jos ei ala lapsivedet valumaan, niin tuskin oli mitään ihmeellistä.
Tsemppiä!