koska toinen lapsi?
Esikoinen on puolivuotias, ja minä ajattelin että jo tänä vuonna voisi alkaa yrittään toista, siis kesällä, kun esikoinen on n.vuoden vanha.
Mieheni on nyt yllättäen alkanut hannaamaan. Että ei nyt vielä! Ja kun kysyn että koskas sitten, niin saan epämääräisiä vastauksia tyyliin "joskus sitten myöhemmin"
Ollaan jo ennen ekaa lasta puhuttu, ettei tämä jää ainokaiseksi.
Olen jo kolmikymppinen, enkä haluaisi enää hirveästi lykätä seuraavan tekoa.
Kommentit (8)
Kyllä minäkin vähän odottaisin - sinun jaksamisesi vuoksi. Vauvat on vielä tuossa iässä aika helppoja, eivät liiku eivätkä kiukuttele. Vuoden päästä ajatus toisesta saattaa yllättäen tuntua aika rankaltakin, kun päivät kuluu taaperon perässä juostessa. On ihan hyvä, että pääset sen pahimman vaiheen yli, jolloin jalat on lapsella vikkelät mutta järkeä ei päässä sitten yhtään. Ja plussaa ois sekin, että esikoinen osais edes vähän puhua - hän kun väistämättä jää vähän syrjään kun vauva syntyy.
puolin ja toisin. Voithan yrittää miestä vähän sillä lämmitellä, että raskauteen liittyvät riskit alkaa reippaasti lisääntyä, kun yli 30 käydään.
..niinkuin miehet olisivt tyhmiä, joiden pää käännetään kaikenlaisella kieroilulla. Ja jos ei onnistu, pamahdetaan 'vahingossa' raskaaksi.
2 vuotta, kaksi vauvaa on liikaa! Yksi vuotias ja reilusti alle kaksi on liian pieni isoksi sisarukseksi
Mä olen vaan niin innoissani tästä perheellistymisestä, että täitaa miestä hirvittää :) -ap
parhaan ajan päätätte te itse yhdessä. Minulla nyt 8kk ikäinen ja toinen jo tulossa. Ollaan molemmat miehen kanssa mielissämme. Haluamme lapset pienellä ikäerolla. Onhan se varmaan rankkaa kahden pienen kanssa mutta kaveriperheellä tällä hetkellä uusi kaksivuotias isosisko ja ei heilläkään ole ongelmilta vältytty niin kuin ei tuttavaperheessä missä isoveli on jo 4v, melkein 5v. Jokainen kokee vaikeudet niin erilailla.
Mutta joo voit ainakin sanoa että ei se hedelmällisyys lisäänny 30 jälkeen ja netissä on paljon tarinoita siitä että eka tullut "normaalisti" ja toista sitten yritetty parikin vuotta.
hedelmöityshoitojen tulos. Tulin kyllä ihan ekalla yrityksellä raskaaksi. Mies on ihan varma että toinenkin tulee yhtä helposti...
puolin ja toisin. Voithan yrittää miestä vähän sillä lämmitellä, että raskauteen liittyvät riskit alkaa reippaasti lisääntyä, kun yli 30 käydään.