Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuudelista

Vierailija
11.01.2010 |

onko epäterveellistä syötävää? Olen nyt keksinyt maukkaan pika-aterian eli pikanuudelia+ pakasteherneitä. Maukasta. Mutta onko hyvinkin epäterveellistä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä tiedä mitkä nuudelin ravintoarvot ovat, että kuinka plajon sitä kannattaa syödä.

Vierailija
2/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk. myös natriumglutamaattia. Käytä mieluummin ihan perus(täysjyvä)nuudeleita ja mausta itse, niin saat terveellisemmän sapuskan - ja melkein yhtä helpostikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkonen hiilaripommihan se pienimäärä nuudeleita on ja ravintoarvoltaan ei tosiaankaan mitenkään terveellinen. Mutta pirun hyväähän se on aina silloin tällöin. Itse käytän niitä usein wokeissa.

Vierailija
4/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysjyvänuudeleita katsella kaupasta. Mutta saanenko niistä itse niin hyvää maustettua...? Tosin olisivat tietty hiukan terveellisempiä siten.

Vierailija
5/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso paketista, onko kayttamissasi paljonkin lisa-aineita. Eri asia on, onko sinusta kyseessa hiilari"POMMI", sen enempaa kuin esim perunakaan... Jos et karppaa, ei se mikaan pommi ole. Eihan niissa tietysti ole kuituakaan juurikaan, siina mielessa vastaavat riisia, makaronia tms. Mutta siis riippuu aivan siita, mita nuudelia kaytat, onko siina mitaan muuta negatiivista. Aika yksipuolinenhan tuollainen nuudeli-pakasteherneateria on (muttei sen yksipuolisempi kuin esim. risotto), mutta tuleehan siina herneista proteiiniakin, ja jos laitat ruokaoljya joukkoon, niin jopa hyvia rasvoja. ;-)

Vierailija
6/6 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pääsääntöisesti syö kuin muutaman kerran viikossa. En täysin elä sillä ;-) Kunhan pohdin asiaa..

ap