Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume "taas", mistä se tulee...

Vierailija
11.01.2010 |

Kuopus 1,5 v, vanhin menee ensimmäiselle, eli on esikoulussa nyt. Sniif, ihan sydäntä raastaa, kun ajattelen, että ei enää yhtään lasta... Voi kun olisin nuorempi, 35 jo ikää, joten enpä tiedä... Ja ne yövalvomiset, uuuh, mutta on nuo lapset vaan niin ihania.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eriasia on sitten antaako sen mielipiteen vaikuttaa omiin valintoihin.

Vierailija
2/5 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen koko ajan ollut työelämässä, äitiyslomilta palannut aina. ei ole lapset uraa haitanneet ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua estää jos olet valmis "uhraamaan" yö-unista ja omasta ajastasi. Senhän jo tiedätkin että luonto kyllä pitää huolta että yöheräilyihin tottuu.

Vierailija
4/5 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkäät, ettet jaksa.

mä sain 3. lapsen 35 v ja 4. 38 v ja viimesen 41 v eikä mitään ongelmia ollut ikinä jaksamisen kanssa

ehkä säkin löydät jostain voimia, sähän olet ihan tyttönen vielä : )

Vierailija
5/5 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että jaksaisinki yövalvomiset, kun mieskin on osallistujatyyppiä. Mutta kun toisaalta mietin jo sitä, että miten sitä sitten sinne työelämään itseään saa enää tyrkättyä takaisin. Jos vielä lisää lapsia siunaantuisi. Ja puhumattakaan omien läheisten reaktiosta, toisen lapsen jälkeen jo mummot alkoi paapattaa "ette kai te nyt enää yhtään tee" ja kuopus kun saatiin oli kaikilla selkeä mielipide "teidän lapsiluku on kyllä sitten siinä". En tiedä jaksaisinko mitään kauhisteluja enää.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän