Miksi joku laittaa osoite- ja numerotietonsa salaiseksi?ev
Kommentit (15)
Meillä on miehellä, hän on poliisi.
Olen ymmärtänyt, että kaikilla poliiseilla on.
Myös lähihoitajaystävälläni on salaiset.
Must amelko normaalia nykypäivänä.
Piti tehdä täydellinen katoamistemppu, muuttaa, vaihtaa puhnro ja pistää kaikki tiedot salaisiksi. Oli hyvin samantyyppinen kuin skupolli.
jouduin laittamaan salaiseksi kauan sitten miehen exän takia (mies teki itse saman). Tämä mieleltään järkkynyt naisihminen häiriköi meitä soittelemalla ympäri vuorokauden.
Sittemmin koko perheen osoitetiedot on salattu oman ammatinvaihdokseni myötä. Tietyt sekopäät ottavat toisten työnteon niin henkilökohtaisesti, että siinä voi olla koko perhe muuten vaarassa.
Numeron hän jo tietää, enkä sitä halunnut vaihtaa, joten en nähnyt mitään mieltä sen salaamiseen. Nyt on häiriköintikin jo loppunut, mutta mielestäni kukaan ei tee mitään osoitteellani, joten olkoon piilossa.
olen saanut mm. tappouhkauksia, koska läheiseni on sellaisessa ammatissa. Myös pilasoittoja tuli ennen salaista numeroa paljon. Helpompi elää ja hengittää, kun on salaiset tiedot.
Itsellä on myös exiä, joiden en halua tietävän missä asun (vaikken väkivallan uhri olekaan).
Kyllä hänet pitää voida tavoittaa hätätilanteiden varalta milloin vain. Mun ystävälläni oli (kuoli) isännöitsijätoimisto kotonaan. Julkinen lanka- ja kännynumero tottakai.
Olen itse aloittamassa isännöitsijän tointa. Julkinen numero tietysti.
jouduin laittamaan salaiseksi kauan sitten miehen exän takia (mies teki itse saman). Tämä mieleltään järkkynyt naisihminen häiriköi meitä soittelemalla ympäri vuorokauden. Sittemmin koko perheen osoitetiedot on salattu oman ammatinvaihdokseni myötä. Tietyt sekopäät ottavat toisten työnteon niin henkilökohtaisesti, että siinä voi olla koko perhe muuten vaarassa.
Eli miehen eksä on niin hullu, että pakko oli jossain vaiheessa muuttaa puhelinnumerot salaisiksi ja kun muutimme, laitoimme myös osoitteemme salaiseksi. En halua, että hän tulee kotiimme riehumaan ja hajoittamaan paikkoja niin kuin kävi edellisessä osoitteessa enjä halua jatkuvasti pahoittaa mieltäni hänen haukkumaviesteillä.
Ja kotikaupungissani täyskaima jolle aika paljon soiteltiin yöaikaan... Mullehan ne puhelut tuli kun tiedustelusta sai mun numeron ja siitä syystä oli pakko laittaa salaiseksi.
on tuomari, ja kaikenlaisia tappouhkauksia hulluilta on tullut kun ovat olleet tuomioonsa tyytymättömiä.
Hän on isännöitsijä. Ette varmaan ees usko, millaisia kaheleita sitä on olemassa. Ennen lapsia en tätä vaatinut, mutta nyt lasten myötä mieluummin ylilyön turvallisuuden kun harmittelen jälkeenpäin.