Miten pääsee yli ihastumisesta ja kiinnostuksesta?
On pakko yhä nähdä kohdetta. Olen saanut pakit joten olen tehnyt asialle jotain. Mutta tunne ei mene yli. Enkä aio kokeilla uudelleen, minulle riitti ne yhdet pakit.
Miten toimin? Kärsinkö siihen asti että elämääni tupsahtaa joku muu?
Kommentit (13)
Meressä on muitakin kaloja. Jokainen ansaitsee rakkautta, joka on molemminpuolista. So simple.
Keskity muihin asioihin ja ihmisiin ja välttele aina kun mahdollista. Kyllä se siitä hiipuu pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Keskity muihin asioihin ja ihmisiin ja välttele aina kun mahdollista. Kyllä se siitä hiipuu pikkuhiljaa.
Välttely ehkä alkuun jees mut mitä normaalimpi käyttäytyminen, sen parempi. Tavallisia tallaajia me kaikki ollaan, senkin varmaan huomaa jossain kohtaa siitä ihastuksen kohteestakin.
Kuten jo totetesin kohdetta on pakko nähdä toistuvasti joten en voi vältellä häntä.
Jos voisinkin välttää hänen näkemisensä kokonaan niin ei olisi luultavasti enää tunteitakaan. Mutta nyt on olosuhteiden pakosta nähtävä toistuvasti. Ap.
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta?
Olin jo melkein ylitse hänestä. Mutta taas huomaan lipsuneeni ihastelemaan häntä, vaikka en edes haluaisi.
partio tulee olemaan kiinnostuneempi häirinnästäsi kuin se, kundi, joka ei ole kysynyt tuollaista mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
partio tulee olemaan kiinnostuneempi häirinnästäsi kuin se, kundi, joka ei ole kysynyt tuollaista mihinkään.
Mitäh?
Mulla tilanne myös että päästävä yli ihastuksesta. Tunnen tekeväni itseni naurunalaiseksi kun en osaa käyttäytyä normaalisti. Välttelyä vain tästä eteenpäin. Poistua läheisyydestä tarpeeksi pitkäksi aikaa, sitten toivottavasti pois mielestä.
Sinun tapauksessasi haastavampaa, jos joutuu jatkuvasti näkemään häntä.
Viimeisimmästä ihastuksestani pääsin yli kun ihastuin tähän nykyiseen. Nyt toivoa sopii että en ihastu enää kehenkään kun tästä pääsen kuiville koska haluan takaisin aivoni ja olla oma itseni enkä mikään hiton aivot on narikassa totaalisesti friikki!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tilanne myös että päästävä yli ihastuksesta. Tunnen tekeväni itseni naurunalaiseksi kun en osaa käyttäytyä normaalisti. Välttelyä vain tästä eteenpäin. Poistua läheisyydestä tarpeeksi pitkäksi aikaa, sitten toivottavasti pois mielestä.
Sinun tapauksessasi haastavampaa, jos joutuu jatkuvasti näkemään häntä.Viimeisimmästä ihastuksestani pääsin yli kun ihastuin tähän nykyiseen. Nyt toivoa sopii että en ihastu enää kehenkään kun tästä pääsen kuiville koska haluan takaisin aivoni ja olla oma itseni enkä mikään hiton aivot on narikassa totaalisesti friikki!
Juurikin. Yritän itselleni muistuttaa että miestä ei kiinnosta. Sain häneltä jo pakit. Olin jo ylitse hänestä. Mutta olen ilmeisesti masokistinen idiootti. Tunteet tulevat takaisin ja jään tunteisiini jumiin. Olen harkinnut todella radikaaleja muutoksia elämässäni, jotta ei tarvitsisi enää nähdä häntä. Poistumista maisemista. Ärsyttävää lähinnä että sisälläni asuu epätoivoinen reppana joka ei usko kun sanotaan ei. Onneksi pysyn niin järjissäni että kätken tunteet häneltä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos voisinkin välttää hänen näkemisensä kokonaan niin ei olisi luultavasti enää tunteitakaan. Mutta nyt on olosuhteiden pakosta nähtävä toistuvasti. Ap.
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta?
Olin jo melkein ylitse hänestä. Mutta taas huomaan lipsuneeni ihastelemaan häntä, vaikka en edes haluaisi.
On samanlainen tilanne. Sama juttu - tunnen itseni idiootiksi, kun tunteet ei katoa. Tekee kipeää yrittää olla kuin mitään ei olisi ollut. Odotan että aika kuluu ja unohtaisin.
Ja vaikka saakin pakit niin itse olen sen verran tyhmä että alkusurkeuden jälkeen saatan innostua jostain pienestä positiivisesta signaalista ja taas saattaa herätä tunteet että mitä jos sittenkin ois jotain saumaa... :D
itse kun osaisin ymmärtää kerralla sen että ei on ei ja vaihtaa maisemaa. Mun ei ole sinänsä pakko päivittäin nähdä häntä, mutta hankaloittaa omaa mukavaa elämääni kun joudun välttelemään :(
No en mä sulle pakkeja antanut, luulet vain.