Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu / hauku pesutornianne

Vierailija
10.01.2010 |

Nykyinen pesukone alkaa vedellä viimeisiään ja olen ajatellut että pesutorni on meidän seuraava pyykinhuoltoratkaisu. Haussa on keskihintainen, kolmen hengen perheelle sopiva kone.

Vinkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun pesutornini on niiiiiiiiiin korkea, että sieltä hyppäämällä voi tehdä itsarin tällaisia aloituksia luettuaan.

Vierailija
2/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä rahalla saa parasta tässä mielessä.

Miele on mielettömän hyvä. Emme phtaillee kodinkoneissa ja kalustuksessa, kun muutimme yhteen. Joka päivä kiitän sitä valintahetkeä elektroniikkakaupassa!

Eli Miele peliin ja viihdytte yhdessä pitkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi tyytyväinen olen ollut. Pesukone on 7kg ja linkoaa 1600kierr/min. Se on yksi tärkeimpiä ominaisuuksia mielestäni, että saa lingottua tehokkaasti. Linkousta saa valittua alemmaksikin.

Time manager-toiminto on tosi hyvä. Rumpu on myös toimiva. Sitä en osaa sen enempää hehkuttaa, kun se on ensimmäinen kuivausrumpuni. Pesukoneessa on taas kokemuspohjaa muustakin merkistä.

Ja Melballe, minä tunnen kaksi LG:n omistajaa, jotka ovat pettyneitä valintaansa. Kummankin kone hajosi.

Me vertailtiin juuri LG:tä ja Electroluxia ja muutama kodinkonekauppias oli sitä mieltä, että LG ei ole kovin hyvä.

Vierailija
4/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehun meidän mieleä. Se tosin ei taida olla keskihintainen.

Kuivuri ei kutista vaatteita.

Vierailija
5/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vaan riitä nyt rahat siihen. :/

Onko AEG ja Electrolux ihan huonoja, kenelläkään kokemuksia?

ap

Vierailija
6/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele varmaan tosi hyvä, mutta keskihintaisista LG on paras. Hinta-laatu todellakin kohdallaan. Eipä taida kukaan LG:n suoravetokoneen omistava vaihtaa enää muuhun? En minä ainakaan. 900 euroa maksoin meidän tornista HP:llä ja koko rahan arvoinen on.

Jotain kuvastaa, että LG:n koneella on 10 vuoden takuu ja laakereillakin 8 vuoden takuu.

Vierailija
7/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone oli malliston parhaimpia, hinta yli 1000 euroa, mutta tingin hinnan 800 euroon. Varmistin maahantuojalta, missä paras hinta-laatusuhde. Hyvä pesutulos, 8kg rumpu.

Kuivausrumpu maksoi 700 euroa. Olen ollut tosi tyytyväinen, kuivaa erinomaisesti eikä kuluta pyykkiä pahasti.

Sitä AEGn lämpöpumpputekniikalla olevaa kuvausrumpua ei kannata ostaa, ellei saa huipputarjouksessa ja ellei asu sähkölämpötalossa. Isäni laski, että normaalihinnalla ostettaessa se tuottaa kuitenkin niin vähän lämpöä, ettei todennäköisesti ehdi hintaeron vertaa tuottaa lämpöenergiaa ennen hajoamistaan. :)

Vierailija
8/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toiminut nyt jo varmaan neljä vuotta!! Tosi hyvä on ollu ja seuraava pesutorni on kyllä samaa merkkiä!!

Vierailija
9/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupungin toiselle laidalle.

No minun pesutorni on niiiiiiin korkea, että sieltä näkee Ruotsiin.

Mutta minun pesutornini on niiiiiiiiiin korkea, että sieltä hyppäämällä voi tehdä itsarin tällaisia aloituksia luettuaan.

Vierailija
10/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Minulla meni käsi Eego:ta viritellessäni, kun pirhanan torni meni jumiin. Syyksi löytyi rintaliivit jotka olivat päässeet pyykkiin sukkien mukana. Rintaliivit olivat sujahtaneet sukan sisään (pesin siis sukkapyykkiä)

Oli ruskeita sukkia, punaisia, vihreitä ja perinteisiä tummia. Vaaleita sukkia en pessyt sillä torni jäi jumiin.

Edes mieheni ei saanut tornia kuntoon. Minä sitten otin jakokulman ja kopsautin liivejä, mutta rannehan siinä meni.

Rannetta olen yrittänyt parannella kylmällä ja kuumalla, eikä se nyt oikein tunnu paranevan vaikka olenhan minä sitä myös salvannut.

Vierailija
11/11 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten ne rintaliivit sujahti sinne sukkaan... Jännä että vaikka on niin iso Eego-pesutorni ni aina ei vaan silti mee hyvin. Mut ehkä sun kandee ostaa toi SuperEego, siinä on paranneltu sukkapesuohjelma. Sit siin on tyynyjen höynäytys-, kalsareiden kuuraus- ja rintaliivien hierontapesu. Suosittelen!

´Minulla meni käsi Eego:ta viritellessäni, kun pirhanan torni meni jumiin. Syyksi löytyi rintaliivit jotka olivat päässeet pyykkiin sukkien mukana. Rintaliivit olivat sujahtaneet sukan sisään (pesin siis sukkapyykkiä)

Oli ruskeita sukkia, punaisia, vihreitä ja perinteisiä tummia. Vaaleita sukkia en pessyt sillä torni jäi jumiin.

Edes mieheni ei saanut tornia kuntoon. Minä sitten otin jakokulman ja kopsautin liivejä, mutta rannehan siinä meni.

Rannetta olen yrittänyt parannella kylmällä ja kuumalla, eikä se nyt oikein tunnu paranevan vaikka olenhan minä sitä myös salvannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä