Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raskaana, viikkoja 18+6 ja niin onnellinen tulevasta esikoisestani.

Vierailija
10.01.2010 |

Ei minulla mitään ongelmaa eikä kysyttävää ole, halusin vain jakaa teille kaikille onneni. Esikoinen tulossa alkukesästä, ja olen koko ajan vain yhtä hymyä. Olen voinut pahoin ja olen lähes koko ajan todella väsynyt, mutta mikään ei voi pilata onneani, joka minulla on tästä pikkuisesta. Olen jo saanut tuntea vauvan hentoisia liikkeitäkin ja maha on jonkin verran kasvanut, siitäkin olen niin onnellinen. Rakastan jo nyt tätä pikkuistani eniten maailmassa. Tällaista tunnetta ei voi sanoin edes kuvailla. Minun rakas pikkuiseni siellä mahassa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneni kukkuloilla kun ei tarvia enää ikinä olla raskaana, saati synnyttää, 3 lasta saatu :))))

Vierailija
2/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt kunnolla, kannattaa myös kirjoitella tuntojaan ylös, niistä saa voimaa kun teini-ikäisesi haistattelee ja paiskoo ovia. ;)

Tulin iloiseksi puolestasi. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan niin tuon tunteen, kun raskaana olin kaksi vuotta sitten. Sitä onnen hykertelyä ja rakkauden määrää. Ja uskomattominta on, että se onni on vain kasvanut ja rakkauden määrä vielä moninkertaistunut, kun lapsi on syntynyt. Kaikkea hyvää ja onnellista odotusta ap:lle! (ja muillekin odottajille tietty)

Vierailija
4/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ja ole täysillä onnellinen!

T. 5 lapsen äippä, joista kaksi viimeistä syntynyt vuoden ikäerolla

Vierailija
5/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva viesti. Mäkin odotan kesäkuun vauvaa, ja kaikki vauva-aiheinen on uutta ja jännää. Ostin ekan vauvanvaatteeni ja otin kotiin parit vaunuesitteetkin.

Vierailija
6/6 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen iloinen että tämä on se viimeinen.

t: 6+4