Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kylässä Ylä-Malmilla

Vierailija
10.01.2010 |

Sääliksi käy tuttava perhettä,joka asuu alueella.Pihassa vastassa oli ulkomaalaisia lapsia,jotka irvistelivät ja huutelivat hävyttömyyksiä.Tuttavan omat lapset ei voi ulkoilla pihalla eikä läheisessä leikkipuistossa juuri näiden ilkeiden lapsien takia.Kyseessä on suuri taloyhtiö,mutta pari tälläistä ulkomaalaistaustaista perhettä pilaavat koko alueen.Eikä varmasti ole ainoa taloyhtiö alueella,jossa on tämä ongelma.En ikinä muuttaisi Malmille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että auton uskalsi jättää parkkiin, kun ihme hiippareita maleksi kadulla.

Vierailija
2/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä, ei voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isossa taloyhtiössä ja rauhallista ja mukavaa on.

Eipä ole ollut mitään häiriötä mistään. Kaikki tarvittavat palvelut löytyy ja liikenneyhteydet todella hyvät. Ei valittamista.

:)

Vierailija
4/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite asunu malmilla jo yli 10v ja huomannut sen että ulkomaalaiset saa tällä alueella isoimmat asunnot ja hyviltä paikoilta olen asunut erään somali perheen naapurissa ja koiramme päälle syljettiin joka kerta kun samaan aikaan pihalle tai rappuu satuttiin ja tappo uhkauksia olen saanut varmasti jo joku 20kpl lapsiani on kiusattu ja pahoinpidelty pihalla joten eivät enään yksin pihalle uskalla mutta minkäs teet kun ei tänne kukaan ihminen halua edes vaihtaa asuntoa (asumme kaupungin vuokra asunnossa) välillä tuntuu että asuisi villissä lännessä.

Vierailija
5/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ite asunu malmilla jo yli 10v ja huomannut sen että ulkomaalaiset saa tällä alueella isoimmat asunnot ja hyviltä paikoilta olen asunut erään somali perheen naapurissa ja koiramme päälle syljettiin joka kerta kun samaan aikaan pihalle tai rappuu satuttiin ja tappo uhkauksia olen saanut varmasti jo joku 20kpl lapsiani on kiusattu ja pahoinpidelty pihalla joten eivät enään yksin pihalle uskalla mutta minkäs teet kun ei tänne kukaan ihminen halua edes vaihtaa asuntoa (asumme kaupungin vuokra asunnossa) välillä tuntuu että asuisi villissä lännessä.

Vierailija
6/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Malmi oli oikeesti tosi kauhee paikka asua. Asuttiin isossa kerrostalossa, jossa oli varmaan 2 suomalais perhettä meidän lisäksi....Loput somaleita.. Juu, ja pihalle ei ollut meidän muksuilla mitään asiaa yksin, oli meno kuin villissä lännessä tosiaan! Onneksi päästiin pois sieltä!

Vierailija
7/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla kävin kahdessa viereisessä kohteessa auraamassa Malmilla radan vieressä. Yhtään valkoihoista en nähnyt ajellessani kohteiden välissä Bobbarilla. Todella pelottavaa.

Vierailija
8/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aun malmilla, enkä tuonlaista ole siellä huomannut?

Vierailija
9/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siellä useita kertoja ja ihan rauhallisen oloinen talo/piha-alue...Tykkäsivät itsekin siinä talossa asua. Siinä lähistöllä pyöri ulkomaalaisia, mutta johtuikohan siitä, että ainakin silloin ulkomaalaispoliisiasema oli siinä ihan lähellä.

Vierailija
10/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietysti olla, että kaupungin vuokrataloissa onkin.... En kuitenkaan IKINÄ muuta Malmilta pois. Nämä tienoot ovat oikein rauhallisia, päiväkoti ja koulu vieressä, luistinrata ja jalkapallokenttä. Kaikki mitä lapsiperhe voi toivoa. Ja tietysti terveyskeskuskin....

Vierailija
11/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
12/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä huvikseen liiku. Tulkoot tuttavani meille kylään, sinne en lähde.

Vierailija
13/13 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oikeesti, menepä bussiin Malmilla tai puhumattakaan junasta. Kyllä tulee äitiä ikävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi