Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuipa kurjalta. Katsoimme elokuvaa ja mieheni sanoi, että

Vierailija
10.01.2010 |

minulla oli nuorena tyttönä kauniimpi vartalo kuin Sienna Millerillä. Niinpä, nuorena tyttönä. Nyt ole 38. Jotenkin sitä naivisti toivoo, että mies ei olisi havainnut rupsahtamistani (jostain kumman syystä), mutta onhan hän. Mies sanoi, että minulla oli kauniimmat rinnatkin, ja ne eivät vielä edes roiku tippaakaan! Ne juuri ovat ennallaan ainoina paikkoina. Hitto. Kyllä sitä haluaisi olla kaunis edes oman miehensä silmissä. Nyt se luulee, että on seksiä tiedossa, mutta eihän mua enää huvita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en halua kuvitella, että näytän siltä kuin kaksikymppisenä vaan haluaisin näyttää kaksikymppiseltä. Hassua, tiedän itsekin. En ole koskaan ollut tyytyväinen itseeni, ja nyt tajuan, miten sievä olin nuorena. Hitsi, kun olin silloin tyhmä. Kehottaisin kaikkia äitejä ja isiä kehumaan lapsiaan myös ulkonäöstä. Minua varottiin kehumasta mistään ja varsinkin ulkonäöstä. Ylpistyä kun ei saanut. Niinpä hainkin teinityttönä miesten huomiota, niitä kehuja, joita isältä (ja äidiltä) en saanut. Sainhan minä niitä mutta en ilmaiseksi. Ja nyt minulla ei ole sitä ulkonäköäkään. Onneksi on ihana perhe. -ap

Voin samastua tuohon loppu kommenttiin täysin!! meilläkään ei kehuttu, ja just tuon ylpistymisen vuoksi.

Vierailija
22/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en halua kuvitella, että näytän siltä kuin kaksikymppisenä vaan haluaisin näyttää kaksikymppiseltä. Hassua, tiedän itsekin. En ole koskaan ollut tyytyväinen itseeni, ja nyt tajuan, miten sievä olin nuorena. Hitsi, kun olin silloin tyhmä. Kehottaisin kaikkia äitejä ja isiä kehumaan lapsiaan myös ulkonäöstä. Minua varottiin kehumasta mistään ja varsinkin ulkonäöstä. Ylpistyä kun ei saanut. Niinpä hainkin teinityttönä miesten huomiota, niitä kehuja, joita isältä (ja äidiltä) en saanut. Sainhan minä niitä mutta en ilmaiseksi. Ja nyt minulla ei ole sitä ulkonäköäkään. Onneksi on ihana perhe. -ap

Voin samastua tuohon loppu kommenttiin täysin!! meilläkään ei kehuttu, ja just tuon ylpistymisen vuoksi.

just jotta en ylpistyis ja sitten hain huomiota kaikilla mahdollisilla konsteilla kaikilta mahdollisilta kaksilahkeisilta.... surullista. Aion omia tyttöjäni kehua ja muistuttaa kuinka kauniita ja täydellisiä juuri sellaisenaan ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme