Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuipa kurjalta. Katsoimme elokuvaa ja mieheni sanoi, että

Vierailija
10.01.2010 |

minulla oli nuorena tyttönä kauniimpi vartalo kuin Sienna Millerillä. Niinpä, nuorena tyttönä. Nyt ole 38. Jotenkin sitä naivisti toivoo, että mies ei olisi havainnut rupsahtamistani (jostain kumman syystä), mutta onhan hän. Mies sanoi, että minulla oli kauniimmat rinnatkin, ja ne eivät vielä edes roiku tippaakaan! Ne juuri ovat ennallaan ainoina paikkoina. Hitto. Kyllä sitä haluaisi olla kaunis edes oman miehensä silmissä. Nyt se luulee, että on seksiä tiedossa, mutta eihän mua enää huvita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan minä sanon niin, tarkennuksena tämä.) ap

Vierailija
2/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei miehesi pahalla tarkoittanut, kai se vähän lohduttaa. Paha mieli tuli ihan muusta eikö niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sille, kommunikaatio on tie onneen ja yhteisymmärrykseen :)

pidän itteäni jostain syystä about kaksvitosena tai jotain,(lähenen samoja ikää kun sä) mut asenteessa se ikä on, ja ei ainoastaan ulkokuoressa. ymmärrän kyllä tunteesi mut ei siitä kannata huolta kantaa. seksikäs voi olla minkä ikäisenä tahansa ;)

Vierailija
4/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelleni oikeastaan loukkaantunut. No ehkä sen verran, että ei minulle olisi tarvinnut muistuttaa, että en ole enää nuori enkä yhtä kaunis kuin ennen. Mutta tuosta kauneuden menettämisestä siis mieleni pahoitin. Minulla on paljon muuta arvokkaampaa ja rupsahtaminen on suurelta osin oma syyni. Silti se harmittaa. Olen kai hirveän pinnallinen. -ap

Vierailija
5/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita miehiä,ne ei vaan osaa laittaa sanoja oikeeseen järjestykseen. Kehumistahan tuo oli :D

Vierailija
6/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittasi siihen että sä olet hänestä nätimpi kuin Sienna. Siennahan on sua nuorempi, kymmenen vuotta jopa. Eli etköhän sä nyt lukenut vähän turhan tarkalla luupilla tuota miehesi sanomista. Kyllähän se nyt selvä on, että 38-vuotiaana et voi enää näyttää samalta kuin esim. 20-vuotiaana. Vai haluatko kuvitella että näytät? Uskon että miehesi silmissä olet yhä kaunis. Mitä pahaa on siinä, että hän ajattelee sitä kun olit nuori ja fyysisesti vielä kauniimpi kuin nyt?

Vierailija
7/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Sienna Miller ollut Alfie-elokuvaa tehdessään joku parikymppinen riuku? Julkisuuskuvansa ei kieli mistään valtavasta älystä tai työnsä lahjakkuudesta. Äly on kaunista ja seksikästä, ei nuoruus, joka on katoavaista.

Et kai ap halua, että eletty elämä ei jättäisi jälkiä? Silloinhan voitaisiin kaikki säilöä itsemme spriihin tai formaliiniin tai johonkin. Miehesi ei tarkoittanut mitään pahaa, sanoi vain että olit nuorenakin kaunis (ja varmaan olet vieläkin).

Vierailija
8/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en halua kuvitella, että näytän siltä kuin kaksikymppisenä vaan haluaisin näyttää kaksikymppiseltä. Hassua, tiedän itsekin. En ole koskaan ollut tyytyväinen itseeni, ja nyt tajuan, miten sievä olin nuorena. Hitsi, kun olin silloin tyhmä. Kehottaisin kaikkia äitejä ja isiä kehumaan lapsiaan myös ulkonäöstä. Minua varottiin kehumasta mistään ja varsinkin ulkonäöstä. Ylpistyä kun ei saanut. Niinpä hainkin teinityttönä miesten huomiota, niitä kehuja, joita isältä (ja äidiltä) en saanut. Sainhan minä niitä mutta en ilmaiseksi. Ja nyt minulla ei ole sitä ulkonäköäkään. Onneksi on ihana perhe. -ap

Vierailija
9/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla murheet.

Kuule nyt olet 38 ja kohta 48 ja sitten 58.

Tai sitten kuolet jo huomenna.

Onko itse asiassa vithun väliä jollain Sienna Millerin vartalolla tai sillä onko sinulla joskus ollut parempi vai ei.

Eiköhän tässä elämässä ja sinun parisuhteessasikin ratkaise aivan muut asiat.

Kiesus mitä pinnallisuutta.

Ja ajattele niitä naisia joilla ei koskaan ole ollut Sienna Millerin kroppaa. Ja ovat silti rakastettuja ja onnellisia. (En toki puhu itsestäni, minulla on edelleen vaikka olen jo 36.)

Vierailija
10/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luet viestini. Ulkonäön menettämistä vain vähän murehdin. Murehtisit sinäkin - sen huomaa viimeisestä virkkeestäsi. -ap

Vierailija
11/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ovat silti rakastettuja ja onnellisia. (En toki puhu itsestäni, minulla on edelleen vaikka olen jo 36.)

Vierailija
12/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nätti kuin mikä nuorena,nyt sen tajuan. Hain myös vääränlaista huomiota jne mutta onneksi päädyin naimisiin sentään (ihan puolivahingossa) oikean miehen kanssa!!

Mulla myös taustana se,ettei kotoa kehuttu. Huonoista kohdista huomauteltiin kyllä ja niitä sitten yritin epätoivoisesti piilottaa huomaamatta edes,että minussahan olisi ollut paljon kaunista.

Tästä syystä olen nyt aikuisena ihan ylikriittinen nimenomaan ulkonäöstä SANOTTUIHIN asioihin.

Olen sinut kyllä ulkonäköni kanssa,tiedän nyt itseni,mutta jos mulle sanotaan jotain niin sitä on vaikea kestää...

Vierailija
13/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain että

"Ennen tuota pömppävattaa".

-Kahden sekunnin hiljaisuus kun tajusi sanomansa-

"Siis tarkoitin ennen tuota raskaus-pömppöä"

-tuossa kohtaa taisi jo puraista huultaan-

"Siis en tarkoittanut... Tietenkin raskauden jälkeen menee hetki ennenkuin vatsa katoaa täysin"

Tuossa vaiheessa oli pakko päästää mies tuskastaan ja alkaa nauramaan. Raukka oli jo ihan kärsimässä miten pääsisi pois mokastaan :) En ole herkkähipiäinen enkä loukkaannu moisesta.

Mieheltä pääsee aina välillä sammakoita ja minä julmana naisena yritän pysyä mahdollisimman kauan odottavan näköisenä kun on huvittavaa seurata miten vaikena se hautaa itseään syvemmälle yrittäessään paikata jotain pikkumokaa. Ei kyllä kauaa joudu kitumaan kun alan nauramaan.

AP, miehes yritti hyvin. Joskus kohteliaisuuksien muodostaminen vain on liian vaikeaa kaksilahkeisille. Niitä kuuluu kuunnella kevyt huumorisuodatin päällä. Käys antamassa sille suukko kilteistä sanoista... Ota vaikka paita pois ja pyydä hyväilemään ja kehumaan niitä kauniita rintojasi. Eiköhän se mieliala siitä kohoa..

Vierailija
14/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuisi minua. Päinvastoin, hän sanoo jotain kaunista ulkonäöstäni melkeinpä joka päivä. Mutta enhän minä aina usko, esimerkiksi silloin, kun siivoan tukka sykkyrällä verkkarit jalassa. Miehillä(kin) taitaa olla aika vaikeaa :) -ap

Vierailija
15/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en halua kuvitella, että näytän siltä kuin kaksikymppisenä vaan haluaisin näyttää kaksikymppiseltä. Hassua, tiedän itsekin. En ole koskaan ollut tyytyväinen itseeni, ja nyt tajuan, miten sievä olin nuorena. Hitsi, kun olin silloin tyhmä. Kehottaisin kaikkia äitejä ja isiä kehumaan lapsiaan myös ulkonäöstä. Minua varottiin kehumasta mistään ja varsinkin ulkonäöstä. Ylpistyä kun ei saanut. Niinpä hainkin teinityttönä miesten huomiota, niitä kehuja, joita isältä (ja äidiltä) en saanut. Sainhan minä niitä mutta en ilmaiseksi. Ja nyt minulla ei ole sitä ulkonäköäkään. Onneksi on ihana perhe. -ap

Voin samastua tuohon loppu kommenttiin täysin!! meilläkään ei kehuttu, ja just tuon ylpistymisen vuoksi.

Vierailija
16/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestani han tarkoitti etta olet yhta kaunis tai kauniimpi kuin S.M. Miehet vaan ei aina osaa sanoa mita tarkoittavat.

Toinen asia sitten tuo ulkonaon muuttaminen. Olen kohta 40 ja hyvin sailynyt, hoikka ym. mutta valilla kylla esim. valokuvista ihmettelen etta kenelle nuo otsa- ja silmarypyt kuuluvat. Miellan itseni usein viela opiskelijaksi ja ihmettelen kun farkkuleggarit eivat ole ihan yhta edustavat kuin olisin olettanut. Koitan kuitenkin keskittya hyviin puoliini ja iloita niista ja olla vertailematta ainakaan 20v nuorempiin. Ja kylla, kaytan silmanymparysvoidetta, kayn kampaajalla, meikkaan ja koitan muutenkin tehda mita tehtavissa on.

Vierailija
17/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tavallisilla kaduntallaajilla ei kroppa ole työväline. Näyttelijät käyttävät monesti koko päivänsä siihen, että pitävät huolta kunnostaan, ihostaan, hiuksistaan ja ylipäätään ulkonäöstään.

Jotain ehtii kyllä tavallinen mammakin tehdä päivässä: katsoo vähän, mitä suuhunsa laittaa, niin ei tule ylimääräistä vartalolle. Ja joskus yrittää sitten kuntoillakin.

Vierailija
18/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi muka Jude Law?

Vierailija
19/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi kaks päivää synnytyksestä että milloin saan vatsalihakseni kuntoon :-D

Vierailija
20/22 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopuksi kyse ei ole miehesi kommenteista, vaan siitä, ettet hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet. Musta itsestä tulee varmaan samanlainen nuoruuden haikailija, kun olen nyt jo sellainen alle kolmekymppisenä. Haluaisin näyttää 17- vuotiaalta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän