Päästättekö miehenne baariin oluelle?
Tähän aikaan vielä, jos haluaa mennä, ja miksi päästätte/ette päästä?
Kommentit (42)
etten ikinä ole sellaisessa suhteessa, missä minun täytyy "päästää" tai olla "päästämättä" kumppaniani.
Karvat nousee pystyyn kun kuvittelenkin.
Ei se päästämisestä ole kiinni. Olen itsekin monesti lähtenyt baariin näinkin myöhään :)
Varsinkaan oluelle. Jollekin drinkille voi mennä, mutta ei näin myöhään eikä varsinkaan kysy multa, voiko mennä.
tarvi, kun se ei halua. Me ei kumpikaan harrasteta baarikäyntejä.
mennä,miksei saisi?ei ketään ihmistä voi "omistaa" ja joskus se menee pe ja la ehtoo,tulee kotiin ennen klo24
Eikös sitä baariin vasta tähän aikaan yleensä lähdetäkin??
Taapero+sylivauva-perheessä olisi kyllä todella harmillista jos toinen vain ilmoittaisi lähtevänsä. Onneksi on osallistuva isä/mies ja tajuaa itsekin kertoa ajoissa menoistaan. Jos yhtäkkiä sanoisi lähtevänsä, olisin niin yllättynyt etten edes osaisi vastustaa vaikka haluaisinkin...
Jos haluaa mennä ja mä olen kotona, niin senkun menee.
Okei, en mä aina siitä kauheasti ilahtuisi ja voisin jopa kertoa sen miehelle, mutta ei ole mun tehtävä kieltääkään.
Aivan samoin, jos mä olisin lähdössä jonnekin, en voisi kuvitella, että mies sanoisi, että et muuten lähde.
päästäisin jos lähtis, mutta tuskin lähtis jos joku soitas tähän aikaan.. :) ellei kyse ole jostain vanhasta kaverista jota ei ole nähnyt vuosiin.
Tietää vastauksen etukäteen eikä siksi edes kysy. En ymmärrä naisia jotka hoitavat lapsia kotona kun mies käy baarissa juomassa ja pitämässä hauskaa toisten naisten kanssa. Varmasti kotonakin olisi nikkaroitavaa.
Tietää vastauksen etukäteen eikä siksi edes kysy. En ymmärrä naisia jotka hoitavat lapsia kotona kun mies käy baarissa juomassa ja pitämässä hauskaa toisten naisten kanssa. Varmasti kotonakin olisi nikkaroitavaa.
Ja joo, päästäisin. Tosin meillä minä olen enempi se, joka juoksee baareissa.
Ainahan ne siellä toisten naisten kanssa ja toi kotona nikkaroiminen, ei helvetti! Mistä vuosikymmeneltä siellä ollaan. Ootko aatellu et tolla asentelle kun olet ni se mies joskus ottaa ja tosissaan lähtee? Alkaa ahdistaa ja toiset viehättää?! Löysää ny herran jestas vähän.
Totta kai saa mennä ja meneekin. Ei niin usein että ottais päähän ku itte ei pääse mut tarpeeks usein menee tuulettumaan ettei sitä ota päähän.
Vielä ennen ku laps on maailmassa oon ittekki pömppöni kans joskus messissä, ku eihän noissa baareissa oo enää sitä tupakan käryäkään.
Että te ette pääse baariin ilman miestänne
ja mies ilman minua. Jos ei sitä vertaa luottoa ole, ettei vahtimatta toista kaljalle päästä, niin kannattaako niin jatkaa? Useimmiten syy toisen kyttäämiseen ja menojen kieltämiseen piilee kyttääjässä: jostain syystä ei osaa luottaa kumppaniin ja/tai itseensä tarpeeksi.
jos tilanne kotona normaali, kukaan ei ole kipeä tms. Toisaalta, kun hetken mietin, en osaa kuvitella että mieheni lähtisi baariin jos kotona jotain häikkää. Enkä minäkään.
Meillä ei siis päästetä eikä estetä, aikuisia, vastuuntuntoisia ihmisiä kun ollaan.
Toivon helvetisti etten ikinä ole sellaisessa suhteessa, missä minun täytyy "päästää" tai olla "päästämättä" kumppaniani. Karvat nousee pystyyn kun kuvittelenkin.
minä taas toivon etten koskaan ole sellaisessa suhteessa missä minun täytyy kohdata tuollainen toive, että mies olisi menossa keskellä yötä OLUELLE... Joo ei kiitos sellaisia miehiä!
en ole tietoinen hänen pienen eläkkeensä summaa mutta kutakuinkin se on 500e kk.
En todellakaan päästä. Hän saa luvan käyttä koko tilinsä perheen hyväksi ja olut ei ole sellainen hyvä.
Jos haluaa mennä, niin menköön. Saatan itsekin joskus saada moisen idean päähäni. Kamala äiti.