Eikös mun jäykkäkouristusrokote olekin voimassa?
Annettu 28.12.2000 niin eikös se ole vielä tän vuoden voimassa eli ei tarvi asiaa nyt murehtia?
Toisella palstalla joku väitti, että koiranomistajien pitää uusia se 8v välein mutten löydä tuommoisesta mitään tietoa vaan joka paikassa on että 10vuotta. Meillä on siis koira.
Kommentit (7)
Riippumatta koirista. Jos koira puree, niin sitten tehostamistarve arvioidaan uudelleen. T. Th
Tilasin vuosi sitten miehelle ajan rokotteen uusimiselle ja mielestäni th silloin ninenomaan sanoi, että minun on viel voimassa.
Riippumatta koirista. Jos koira puree, niin sitten tehostamistarve arvioidaan uudelleen. T. Th
Tilasin vuosi sitten miehelle ajan rokotteen uusimiselle ja mielestäni th silloin ninenomaan sanoi, että minun on viel voimassa.
miehelle silloin sen ajan kun ei ehtinyt siellä mitään odotella.
Useimmissa terveyskeskuksissa. Se on nykyaikaa. Ethän sä lääkärillekään lompsi tosta vaan, aikaa varaamatta.
Eikö teillä voi sairaanhoitajalle mennä aikaa varaamatta? Ilmoittaudut, ja menet istumaaan, kutsuu kun sinun vuoro. voi joutua jonottaan, maanantai-aamuisin varsinkin. Meillä aikaa ei voi varata.