Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautisvuodon määrä+muut oireet

Vierailija
09.01.2010 |

Hei,

luin juuri kauhukseni, että runsaat kuukautiset on kyseessä, jos vuoto ylittää kuukautisten aikana 0.8dl - siis eihän se ole paljon mitään..

Kuinka runsaat kuukautiset teillä on? Ja mitä muita oireita, ovatko oireet pahentuneet tai helpottuneet vuosien myötä?

Itselläni kuukautitse alkavat parin päivän niukalla vuodolla, sitten tulee kuin härän kurkusta pari päivää..sitten rauhoittuu. Kuulostaako normaalilta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans pari päivää tihuttaa sit tulee ämpärillinen vuorokaudessa ja sit suht normaalisti.Sillon ku tulee paljon ei oikee voi mihkään mennäkkään,tosi raivostuttavaa,mut onneks se on se yks päivä vaan.Burana kyl vähentää huomattavasti vuotoa ja niitä käytänkin parin päivän ajan.

Vierailija
2/4 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ob:n vihreä tamponi (siis se turbokokoinen) riittää vuodon 2-3 päivä ehkä tunniksi. Voitte arvata, että yöt ja varsinkin REISSUT on ihan helvettiä menkkojen aikaan.

Mä en vaan käsitä, miten joku selviää noilla normikokoisilla systeemeillä kuukautisisistaan, mulle ne riittäis ehkä kymmeneksi minuutiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on sit varmaan niukka vuoto, tai oisko se sit normaali. mistä äistä tietää, en oo minäkään ikinä kenenkään kanssa siteitä verrannut. mun vuoto jää alle sen 0,8dl. runsaimpana päivänä joudun vaihtamaan normaalisiteen kerran tai kaks. muina päivinä ei tarttis vaihtaa vuodon määrän takia, mut vaihdan ihan jottei tuoksut alkais äityä liikaa.

Vierailija
4/4 |
10.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulta kuulostaa. Gynet ei vaan ota sitä tosissaan. Itse tajusin vasta kuukupin käytöstä kuinka paljon vuodan, kuppi täyttyi alle tunnissa.... Kun kerroin gynelleni tämän, määräsi tutkimuksiin ja kun kaikki ok, sain vuotoja hillitsevää lääkettä sekä nykyiset pillerit ovat rauhottaneet tilanteen (ne on määrätty vuotojen+kovien kipujen takia (endometrioosi), en muuten käyttäisi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä