Onko ok, jos mies kutsuu työkaveriaan puluksi?
Tai siis mieheni vihjailee työkaverilleen pitävänsä hieman pyöreämmistä naisista. Sai tältä samalta naiselta joululahjaksi pentikin joulukoristesetin, missä jotain koristelintuja. Mies voi ajatella kuulemma häntä aina, kun näkee ne pulut.. Ja mies kuulemma muistaa hänet kyllä muutenkin.
Onko tämmöinen mielestänne ihan normaalia työkavereiden keskustelua, vai olenko jotenkin nipomustis, kun minun korviini tämä kuulostaa kyllä jo menevän liian pitkälle..
Kommentit (13)
se mua haittaa. Ihan siis on vain huumoria.
niin ei se sullekaan sitten kuulu.
Multa tulis kyllä vielä pentikin pöytäkoristeita rankempaa vittuilua takaisin tuommoisesta, mutta...
Mun mies on munlle kulta, pulu, rakas jne. eikä mikään työkaveri.
Uskomatonta flirttiä.
Mutta kun miehes ei oo sinkku, niin ei oo ok.
Täytyy sitä jonkinlaiset käytöstavat olla muita kohtaan ja minusta tuollainen voidaan tulkita jo flirtiksi...
Vieraita naisia sopii puhutella kanaksi, haahkaksi ja kotkaksi.
kuinka avoimesti kutsuu näin.
Jos asia on sinulle julkinen, on kuva paljon viattomampi. Jos olet sattumalta kuullut moista niin on sinua kohtaan todella loukkaavaa ja halventavaa käytöstä.
Eli riippuu onko juttujen sävy se, että miehelläsi on rohkeaa huumoria työKAVEREIDEN kanssa vai että pitää peliä muiden kanssa kun oma vaimo ei tajua mitään. Avoimuus ja tämän toisen naisen suhtautuminen sinua kohtaan ratkaisee paljon onko sinulla aihetta epäilyyn vai ei.
muakin miesvoittoisella työpaikalla on miespuolinen työkaveri kutsunut haniksi ja typyksi, mutta kyllä se on ihan viatonta ollut! :D Hänkin naimisissa, ja ainakin omien puheidensa mukaan kuulostaa ihan onnelliselta. Aika flirtti mies, mutta melkoista huumoria meidän työpaikalla muutenkin välillä on. :D
hauskoja ja mukavia enimmäkseen mutta ei meillä ole koskaan kenenkään kanssa ollutmitään puluttelua, kullittelua, muruttelua.
mun mielestä.