Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytössä olevissa iittalan juomalaseissa punaiset i-tarrat paikallaan. MIKSI?

Vierailija
09.01.2010 |

Itse olen irrottanut tarrat laseista ja kannusta.

-mimi-

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrat kertoo ettei ole second class Iittalaa. Valmistusvirheelliset kun myydään ilman tarroja :) näin ne köyhät pätee.

Vierailija
22/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikki ei taida tajuta, että ne eivät ole osa designiä ;D

Ihan kuin Iittalan astioita ei tunnistaisi muuten...Ja lukeehan pohjassa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni. Ja kuten joku mainitsi, niin vain 2-laatuinen iittalan lasi myydään ilman tarroja..mutta poistakaa te ihmessä tarranne, kunhan ette oleta kaikkien niin tekevän.

Vierailija
24/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin että jättää puvun takkiin sen hihalapun... Noloa.

Vierailija
25/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kivaa, että i tarra on tallella

Vierailija
26/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidaksen verkkareihin ne raidat. Näitäkin on tullut vastaan..

Vierailija
27/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes kirjoihin. Noi tarrat kerää likaa siihen liimareunaan, en kyllä ainakaan laseihin jättäisi koskaan.

Vierailija
28/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasi on laatu 1, laadussa 2 ei i-tarroja

Vierailija
29/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama onko ne kiinni käytössä vai ei...

Vierailija
30/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa se ei ole, ei etiketin vastaista eikä mitään muutakaan.

Vierailija
31/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää varmaan hankkia elämä mutta olen myös miettinyt, miksi monet jättää ne myynti/logotarrat laseihin. Rumaa ja jotenkin tökeröä. Kauniita design-lasejahan ne ovat ja jos tosiaan joku sen takia tarrat jättää, ettei muka muuten tunnisteta niin ei hyvin mene.

Tarrat pois! Ja heti oston jälkeen, silloin lähtevät helposti.

Niitä saa usein pesuainepakkausten mukana ilmaiseksi.

en sanois design laseiksi tuollaisia halpisastioita, en myöskään villeroytä... naurettavaa

Vierailija
32/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa arkikäytössä pätkääkään onko tarraa vai ei..

Vierailija
33/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee siitä osaa jonkin tuotteen designiä! Ja Iittalalle on suunnitellut aika moni muukin... Samahan tuo olisi jos Marimekon muovipussi olisi design-kassi sillä perusteella että siinä on Marimekon logo!

Jep, tarrat kuuluu ottaa pois käyttöastioista. Jos olet keräilijä, joka vain hilloaa astiat odottamaan myyntiä ja arvonnousua joskus, voi tarrat jättää. Koska keräilyttuotteista saa enemmän jos niissä on tarrat kiinni kun ne myy. Mutta käytännössähän tämä koskee vain vanhoja Iittalan tuotteita, ei nykyisiä.

Mitä tulee kakkoslaatuun, merkki lukee pohjassa kuitenkin. Muotoilun takiahan iittalaa ostetaan (eikö??), joten on ihan sama onko tuote kakkoslaatuinen, sehän ei muotoiluun vaikuta. Iittalan kakkoslaatuisissa virheet ovat yleensäkin hyvin minimaalisia, tyyliin pohjan leima aavistuksen vinossa, ei niillä ole käytännön merkitystä. Jos tämä ykkös-kakkoslaatu juttu on jollekin pätemisen paikka, niin on kyllä surkein pätemisyritys kuunaan :D

Vierailija
34/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää varmaan hankkia elämä mutta olen myös miettinyt, miksi monet jättää ne myynti/logotarrat laseihin. Rumaa ja jotenkin tökeröä. Kauniita design-lasejahan ne ovat ja jos tosiaan joku sen takia tarrat jättää, ettei muka muuten tunnisteta niin ei hyvin mene. Tarrat pois! Ja heti oston jälkeen, silloin lähtevät helposti.

Niitä saa usein pesuainepakkausten mukana ilmaiseksi. en sanois design laseiksi tuollaisia halpisastioita, en myöskään villeroytä... naurettavaa

Vierailija
35/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tarrat kuuluu ottaa pois käyttöastioista.

Miten ihmeessä jotakin voi haitata se, ottaako toinen ne tarrat pois vai ei? Toiset ottaa, toiset ei, oh noes!

Vierailija
36/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella ole laittanut asiaa edes merkille, on mulle ihan yks hailee joku tarra... Katson, että ovat ehjiä ja puhtaita, mutta tarroja en ole noteerannut. On aika paljon kaikkea muuta mietittävää kyllä.

Vierailija
37/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niistä jostain syystä puuttuisi i-tarra? (esim. irronnut jo kaupan hyllyllä)

Vierailija
38/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tarrat kuuluu ottaa pois käyttöastioista.

Ja nukkumaan kuuluu mennä kello 10.

Vierailija
39/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen lasit astianpesukoneessa ja ne irtoaa jossain vaiheessa itsekseen siellä. En mä jaksa nähdä vaivaa että rupeisin niitä itse repimään irti.

Käytän energiani ihan toisenlaisten asioiden murehtimiseen.

Vierailija
40/41 |
09.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken aikaa kuuman vesihanan alla. Irtoaa helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan